Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego i papieru do druku cyfrowego oraz nośników transferowych do maszyny poligraficznej Xerox? DocuColo TM 700i oraz drukarki OKI ES9420WT, będących na wyposażeniu Centrum Nauki Kopernik; numer sprawy: PO ZP 29 2014 CNK IS

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
    00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
    REGON: 14060331300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury-Rejestr Instytucji Kultury prow. przez Prezyd. m. st. W-wy pod nr 2/0

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego i papieru do druku cyfrowego oraz nośników transferowych do maszyny poligraficznej Xerox? DocuColo TM 700i oraz drukarki OKI ES9420WT, będących na wyposażeniu Centrum Nauki Kopernik; numer sprawy: PO ZP 29 2014 CNK IS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu Zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznego papieru kserograficznego i papieru do druku cyfrowego oraz nośników transferowych na potrzeby projektów graficznych wykonywanych przez dział PR Zamawiającego, przy pomocy maszyny poligraficznej Xerox oraz drukarki OKI. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego, znajdująca się w Warszawie (00-390), przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie 20. 2. Kod CPV: 30197642-8 Papier fotokopiujący i kserograficzny; 22500000-5 Klisze lub cylindry, lub inne nośniki do użytku w drukarstwie. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, określający rodzaje papieru i nośników transferowych wraz z orientacyjnym zapotrzebowaniem, zawiera Załącznik numer 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu Zamówienia: 1) Papier i nośniki transferowe, dostarczane będą partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego zgodnie z formą określoną w pkt. 4.2). poniżej; 2) Zapotrzebowania mogą być składane drogą elektroniczną lub telefoniczną, z tym zastrzeżeniem, że zapotrzebowanie złożone telefonicznie powinno być każdorazowo potwierdzone drogą elektroniczną, w dni powszednie (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczpospolitej Polskiej), w godzinach między 9:00 a 17:00; 3) Każdorazowo dostarczenie zamówionego papieru lub nośników transferowych powinno nastąpić w terminie dwóch dni roboczych liczonych od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; 4) Magazynowanie papieru i nośników transferowych należy do obowiązków Wykonawcy; 5) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego zamówiony papier lub nośniki transferowe własnym transportem na własny koszt i ryzyko; 6) Każdorazowo dostarczenie, załadunek i rozładunek przedmiotu Zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy; 7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie dostarczanych rzeczy przed uszkodzeniem podczas ich transportu, załadunku i rozładunku oraz wniesienia; 8) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony papier i nośniki transferowe będą fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zapakowane w oryginalne, fabryczne opakowania; 9) Wykonawca na dostarczony papier i nośniki transferowe udzieli gwarancji na okres co najmniej 12 (dwunastu) miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości papieru i nośników transferowych, wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu Zamówienia (Załącznik numer 1 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny Oferty, porównania Ofert i wyboru najkorzystniejszej Oferty. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania Umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się od ilości podanych w Formularzu Oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze Umowę, nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację Umowy w wielkościach podanych w Formularzu Oferty. 6. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również Wzór Umowy, stanowiący Załącznik numer 7 do SIWZ. 7. Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976428
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 3 000,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego poniżej. SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium i do dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie później niż w dniu składania Ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bądź poręczenia, z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą, po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 6. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl/o-centrum/zamowienia-publiczne/; www.bip.kopernik.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach