Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy paliw do samochodów służbowych ISK w 2011 r.

Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8332021 , fax. 046 8333228
  • Data zamieszczenia: 2010-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka
    ul. Pomologiczna 18 18
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8332021, fax. 046 8333228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy paliw do samochodów służbowych ISK w 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Bezgotówkowy zakup paliwa (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) w systemie kart flotowych lub równoważnych do samochodów służbowych ISK. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: Benzyna bezołowiowa 95 Pb - 22 000 dm? Olej napędowy - 35 000 dm ? Wskazane powyżej wartości są planowane i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliwa. 3. Dostawy paliwa będą realizowane sukcesywnie, w zorganizowanej stacji paliw Wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu, z wykorzystaniem kart flotowych lub równoważnych wydanych na wskazane imienne przez Zamawiającego osoby lub poszczególne samochody według numerów rejestracyjnych, umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu 22 kart flotowych lub równoważnych (3 imiennych oraz 19 na numer rejestracyjny pojazdu) w terminie 15 dni kalendarzowych od podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z możliwością uzyskania dodatkowej karty w przypadku zakupu nowego samochodu. 5. Karty flotowe lub równoważne służyć będą tylko i wyłącznie do zakupu paliw. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzania każdej transakcji dokumentem zakupu. 7. Wykonawca prowadzić będzie ewidencję zakupywanego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania ilości zakupionego paliwa w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego użytkownika lub pojazdu. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywane będzie jeden raz w miesiącu, na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdej faktury VAT zestawienie dokonanych w danym okresie rozliczeniowym transakcji. 8. W jednostkowych przypadkach Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do wystawienia odrębnej faktury VAT w dniu zakupu dla wskazanej dostawy paliwa. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości do dokonywania zakupu paliwa 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. 10. Wykonawca musi posiadać co najmniej po 1 stacji paliw na terenie miasta Skierniewice i Puławy. 11. Maksymalna odległość między stacjami Wykonawca na terenie Polski nie może być większa niż 100 km. 12. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do oferty mapę (wykaz) rozmieszczenia stacji na obszarze Polski. 13. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10.2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1825) oraz być zgodne z normą PN-EN 228:2005 oraz PN-EN 590:2005 14. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania Zamawiającemu rabatu cenowego zaoferowanego w ofercie przez cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach