Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju opałowego na potrzeby gminy leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2019 roku

Urząd Gminy Leoncin ogłasza przetarg

  • Adres: 05155 Leoncin, ul. Partyzantów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 856 585 , fax. 227 856 585
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Leoncin
    ul. Partyzantów 3
    05155 Leoncin, woj. mazowieckie
    tel. 227 856 585, fax. 227 856 585
    REGON: 53898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leoncin.pl; www.bip.leoncin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju opałowego na potrzeby gminy leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (łącznie z kosztami transportu) oleju opałowego o parametrach, nie gorszych od wymagań podanych poniżej w ilości 120 000 litrów. Dostawa oleju opałowego do kotłowni budynku Urzędu Gminy w Leoncinie oraz Szkoły Podstawowej w Leoncinie, Szkoły Podstawowej w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach , Szkoły Podstawowej w Górkach. Dostawy będą realizowane w sukcesywnie. Wymagania jakościowe zamawianego oleju opałowego: • Wartość opałowa nie mniej niż 42.600 kJ/kg • Gęstość w temp. 15ºC nie większa niż 0,86 kg/dm³ • Zawartość siarki (wagowo max) 0,10 % • Temperatura zapłonu min. 56ºC • Barwa czerwona Pozostałe parametry zgodne z Polską Normą – PN-C-96024 Oferty dostawy oleju opałowego o parametrach innych niż dopuszczone powyżej będą traktowane jako nie zgodne z warunkami SIWZ i zostaną w konsekwencji odrzucone. Pozostałe wymagania dotyczące dostaw: • Dostawy muszą być realizowane autocysternami wyposażonymi w legalizowane dystrybutory. Świadectwa legalizacji (potwierdzona kopia) musi być każdorazowo udostępniane na żądanie przedstawiciela Zamawiającego odbierającego dostawę oleju opałowego. • Realizacja dostaw będzie odbywać się na podstawie zamówień składanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. • Przyjmowanie dostaw w dni robocze w godzinach od 8.30 do 15.30. (w innych godzinach i dniach – tylko po wcześniejszym ustaleniu takiej możliwości). • Płatności za dostawy będą się odbywały w formie bezgotówkowej – przelew. • Maksymalny czas realizacji dostawy od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – 48 godzin (dotyczy dni roboczych). 3.2. Odbiór oleju odbywać się będzie przez osobę reprezentującą zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację zainstalowanych na jednostkach dostawczych wykonawcy na podstawie wystawionego dokumentu dostawy. 3.3. Jednostką rozliczeniową będzie 1 litr dostarczonego oleju opałowego do zbiorników kotłowni Zamawiającego mierzony wg. aparatury pomiarowej cysterny w temperaturze nalewu. 3.4. Do każdej dostawy oleju opałowego wykonawca dostarczy aktualne świadectwo jakości lub inny dokument potwierdzający, że oferowane paliwo spełnia wymagania zamawiającego, a jego parametry fizyczne, chemiczne oraz cieplne będą równe, bądź lepsze niż wymienione wyżej. 3.5. W przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju opałowego – Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej zamawiającego wynikłej i udowodnionej z winy złej jakości oleju, Wykonawca pokryje koszty napraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną koncesję lub równoważne uprawnienie, od którego uzależnione jest prawo prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz.U.z 2018 r. poz.755 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty : 7.1.1. wypełnione formularze oświadczeń Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz spełniania warunków w postępowaniu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert; 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według załącznika Nr 7 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.3. Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 7.3.1. Wypełniony formularz oferty (według załącznika nr 1 ). 7.3.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie - zał. nr 5. do SIWZ Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobów przez podmiot trzeci. 7.3.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 7.1.1.7.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 7.5.1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 7.1 i 7.2 i 7.4. ppkt 7.4.4.) składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 7.5.2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7.5.3. Poza dokumentami wymienionymi w pkt 7.5.1. i 7.5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach