Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni IMGW-PIB OWr we Wrocławiu, Legnicy, Kłodzku i Opolu, na sezon grzewczy 2017/2018 i 2018/2019.

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 51616 Wrocław, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 200 100 , fax. 713 487 991
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Parkowa 30
    51616 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 200 100, fax. 713 487 991
    REGON: 8050700040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.imgw.pl/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni IMGW-PIB OWr we Wrocławiu, Legnicy, Kłodzku i Opolu, na sezon grzewczy 2017/2018 i 2018/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa w sezonach grzewczych 2017/2018 i 2018/2019 (w okresach od 01 października do 30 kwietnia) oleju opałowego lekkiego zwanego dalej „olejem opałowym”, wraz z przepompowaniem do zbiorników kotłowni mieszczących się w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu, Legnicy, Kłodzku i Opolu. 2. Wielkość dostaw oleju opałowego na 2 sezony grzewcze szacuje się łącznie na ok. 46000 litrów, dostarczanych sukcesywnie po ok. 23000 litrów w okresie 1 sezonu grzewczego, w ilościach i w miejsca podane poniżej: 1) Stacja Pomiarów Aerologicznych we Wrocławiu, ul. Graniczna 201: 8000 litrów/1 sezon grzewczy, planowanych 5 dostaw/1 sezon grzewczy, pojemność zbiornika paliwa 2000 litrów; 2) Automatyczna Stacja Synoptyczna w Legnicy, ul. Bartoszowska 2: 5500 litrów/1 sezon grzewczy, planowane 4 dostawy/1 sezon grzewczy, pojemność zbiornika paliwa 1600 litrów; 3) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Kłodzku, ul. Dusznicka 9: 6000 litrów/1 sezon grzewczy, planowane 2 dostawy/1 sezon grzewczy, pojemność zbiornika paliwa 7200 litrów; 4) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Opolu, ul. Przeskok 4: 3500 litrów/1 sezon grzewczy, planowane 2 dostawy/1 sezon grzewczy, pojemność zbiornika paliwa 3300 litrów. Wymagane godz. dostaw: 8:00-14:00 w dni robocze. 3. Parametry dostarczanego oleju opałowego lekkiego muszą być zgodne z następującymi normami: PN-C-96024:2011, PN-EN ISO 3675, PN-EN ISO 12185, PN-C-04062, PN-EN ISO 2719, PN-EN ISO 3104, PN-EN ISO 3016, PN-EN ISO 20884, PN-EN ISO 20846, PN-EN ISO 12937, PN-EN ISO 12662, a w szczególności nie być gorsze niż: a) gęstość w temp. 15°C: maks. 860 kg/m3 b) wartość opałowa: min. 42,6 MJ/kg c) temperatura zapłonu: min. 56° C d) lepkość kinematyczna w temp. 20° C: maks. 6,00 mm2/s e) temperatura płynięcia: maks. - 20° C f) zawartość siarki: max. 0,10 %(m/m) g) zawartość wody: maks. 200 mg/kg h) zawartość zanieczyszczeń stałych maks. 24 mg/kg i) barwa czerwona 4. Wykonawca będzie realizował dostawy oleju opałowego w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania za pośrednictwem faksu, telefonu lub drogą elektroniczną. 5. Zamawiający zastrzega, iż podana w Rozdz. II, pkt 2 łączna ilość oleju opałowego jest orientacyjna, służąca jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne zapotrzebowanie na olej grzewczy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w szczególności z uwagi na trudne do przewidzenia warunki pogodowe w sezonie grzewczym 2017/2018 i 2018/2019, może się różnić od prognozowanego. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 6. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia, z zastrzeżeniem art. 141 ustawy Pzp. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się by pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców występujących wspólnie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 8. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku jest zobowiązany do wykazania w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Brak informacji o powierzeniu wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na dostawy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten dotyczy też dalszych podwykonawców. Konieczność zatrudnienia podwykonawców wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 11. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca jest obowiązany zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 12. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Za działania bądź zaniechania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest zobowiązany zapoznać ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zobowiązań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za jego prawidłowy przebieg oraz terminowe wykonanie, c) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, d) Odbiór ilościowy oleju opałowego będzie się odbywał na podstawie wskazań zalegalizowanych przyrządów pomiarowych Wykonawcy; e) Dostawy będą realizowane z należytą starannością, sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego; f) Dostawy będą realizowane bezpośrednio do miejsc podanych w Rozdz. II ust. 2 niniejszej SIWZ, g) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych u Wykonawcy w okresie sezonu grzewczego za pośrednictwem faksu, telefonu lub drogą elektroniczną, z dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający określi każdorazowo termin dostawy i ilość potrzebnego oleju opałowego; h) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; i) Wykonawca określi numery telefonów, faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia; j) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na zachowanie parametrów technicznych dostarczanego oleju opałowego wraz z utrzymaniem ciągłości jego dostaw, w całym okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy posiadający aktualną Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t. j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1829, z późn. zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. – Prawo energetyczne (t. j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 220, z późn. zm.); Wykonawca potwierdza wstępnie spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ); 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126); 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia - jeśli dotyczy (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach