Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do czterech placówek oświatowych w Gminie Maków Podhalański

Gminny Zarząd Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 749 755 , fax. 338 749 753
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
    ul. Szpitalna 3
    34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 338 749 755, fax. 338 749 753
    REGON: 12057871400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski,m,317067,2019.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do czterech placówek oświatowych w Gminie Maków Podhalański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do Placówek Oświatowych w Gminie Maków Podhalański w 2020 roku (od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.). Uwaga. Z wybranym Wykonawcą (na sumę łączną nie większą niż za całość zamówienia) zawarte zostaną cztery oddzielne Umowy z każdą ze szkół oddzielnie. Wszystkie cztery placówki znajdują się na terenie tej samej Gminy, stąd brak podziału zamówienia na części jest w pełni uzasadniony. Łączna liczba zamawianego oleju w 2020 roku wynosi 95,20 m3 (łączna liczba zsumowanych wielkości dostaw dla poszczególnych szkół). Niniejsze zamówienie nie jest podzielone na części. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Lokalizacje dostawy: Lokalizacja nr 1 – Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły w Grzechyni, 34-220 Maków Podhalański, Grzechynia 314, powiat suski. Łączna ilość: 20,00 m3. Placówka posiada jeden zbiornik o pojemności 3000 litrów. Jednorazowa dostawa w wielkości szacunkowej ok. 2800 litrów. Lokalizacja nr 2 – Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły w Białce, 34-220 Maków Podhalański, Białka 334, powiat suski. Łączna ilość 35,00 m3. Placówka posiada 6 zbiorników po 1000 litrów każdy. Jednorazowa dostawa w wielkości ok. 5000 litrów. Lokalizacja nr 3 – Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły w Juszczynie, 34-231 Juszczyn, Juszczyn 268, powiat suski. Łączna ilość 35,00 m3. Placówka posiada 6 zbiorników po 1000 litrów każdy. Jednorazowa dostawa w wielkości ok. 5000 litrów. Lokalizacja nr 4 – Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Żarnówce, 34-220 Maków Podhalański, Żarnówka 325, powiat suski. Łączna ilość 5,20 m3. Placówka posiada 3 zbiorniki po 1500 litrów każdy. Jednorazowa dostawa w wielkości ok. 4000 litrów. Podane ilości są szacunkowe (dostawy cząstkowe). Dopuszcza się mniej lub więcej. Podane wielkości i ilości pośrednich uzupełnień zbiorników podano poglądowo oraz nie mogą one stanowić jakichkolwiek roszczeń przyszłych względem Zamawiającego w przypadku gdyby były niezgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Przewiduje się wystąpienie sytuacji, że w ramach np. jednej dostawy Wykonawca będzie mógł zrealizować dostawy oleju do więcej niż jednej placówki. Z uwagi jednak na fakt, że dostawy realizują oddzielnie każdy z podmiotów (placówek) nie jest to wiążące. Dostarczany olej opałowy dla każdej z Placówek Oświatowych musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2011 i charakteryzować się następującymi parametrami: • gęstość w temperaturze 15°C max. 860 kg/m3 • wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg • temperatura zapłonu, nie niższa niż 560C • lepkość kinetyczna temperaturze 20OC nie większa niż 6,00 mm2/s • skład frakcyjny: - do 250°C destyluje nie więcej niż 65 %/V/V - do 350°C destyluje nie mniej niż 85% %/V/V • zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m • pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3 %/m/m • pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 % • zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg • całkowita zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg • temperatura płynięcia max. – 20o C • barwa czerwona Dostawy będą realizowane sukcesywnie, etapami, według bieżących i oddzielnych potrzeb poszczególnych Placówek Oświatowych oddzielnie na podstawie zamówienia telefonicznego lub faksu lub e-maila. Do każdej dostawy wymagane jest dołączenie świadectwa jakości dostarczonej partii oleju, wystawione przez producenta. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawców w złożonych ofertach. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, załadunek i rozładunek oleju opałowego. Określone w opisie przedmiotu zamówienia ilości są jedynie szacunkowe. Niewykorzystanie ilości oleju nie będzie powodowało roszczeń ze strony Dostawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 20% w stosunku do wielkości szacunkowych podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar (paliwo do celów grzewczych) na czas przewozu, za który ponosi całkowitą odpowiedzialność. Zapłata następować będzie przelewem bankowym na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury w formie pisemnej. Dostawy będą mogły być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. W szczególnych przypadkach, w godziny inne niż wskazano. Dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zasadniczo dostawy będą realizowane w dni robocze. Zamawiający zastrzega, że w wyjątkowych sytuacjach, dostawy mogą być realizowane w dni wolne od pracy, ale wyłącznie po wyrażeniu zgody przez daną placówkę oświatową. Podstawą do wystawienia faktury będzie ilość oleju opałowego w temperaturze referencyjnej 15oC wg przyjęcia Zamawiającego na podstawie wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15oC przy autocysternie. Zamawiający dopuszcza przekazywania faktur w formie elektronicznej, ale pod warunkiem, że Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu odpowiednio wcześniej. Zamawiający wyraźnie wskazuje na fakt możliwego pobierania próbek paliwa z danej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania badań na koszt i ryzyko Wykonawcy, gdyby jakość dostarczonego oleju nie była właściwa (parametry odbiegające od typowych opisanych w opisie przedmiotu zamówienia). W takim przypadku Wykonawca opróżni na swój koszt zbiorniki z niewłaściwego paliwa oraz przywiezie prawidłowy olej na swój koszt, bez dodatkowego wynagrodzenia. Zgodnie z wymaganiami dopuszcza się produkty równoważne, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się ponadto przedziałami (np. nie mniej, nie więcej, maksymalnie, itp.). Pozostałe szczegóły w istotnych postanowieniach wzoru umowy. Przepisy dotyczące tzw. split payment, tzw. białej księgi VAT oraz przesyłania faktur drogą elektroniczną stosuje się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości jak niżej: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 39 8799 0001 0010 0100 0778 0009 z dopiskiem „WADIUM – OLEJ OPAŁOWY” Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca dołączy do oferty dowód potwierdzenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. Dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Polisa, poręczenie, gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form lub zabezpieczona w kwocie mniejszej niż określona przez Zamawiającego, zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży uwierzytelnioną kopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: • wypełniony formularz oferty. • oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i ze spełnia warunki udziału w postępowaniu. • dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach