Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju opałowego do JRG PSP nr 3 w Gdyni przy ul. Dickmana 14a oraz oleju napędowego do siedziby KM PSP w Gdyni przy ul. Władysława IV 12/14

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81353 Gdynia, ul. Władysława IV
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 602 300 , fax. 586 602 304
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
    ul. Władysława IV 42718
    81353 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 586 602 300, fax. 586 602 304
    REGON: 19112366800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kmpsp.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju opałowego do JRG PSP nr 3 w Gdyni przy ul. Dickmana 14a oraz oleju napędowego do siedziby KM PSP w Gdyni przy ul. Władysława IV 12/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa: - oleju opałowego – kod Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) – 09135000-4; - oleju napędowego – kod Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) – 09134000-7; do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni. Szacowane zużycie w okresie dostawy kształtuje się następująco: - oleju opałowego – 5 m3 (słownie: pięć metrów sześciennych), - oleju napędowego – 33 m3 (słownie: trzydzieści trzy metry sześcienne). Dostawy będą realizowane w minimalnych ilościach: olej opałowy – 1 m3 i olej napędowy – 2 m3, na podstawie zamówienia złożonego przez zamawiającego faksem lub telefonicznie, nie później niż 3 dni robocze od otrzymania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i zawarte w SIWZ, tj. wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. złożyli kaucję gwarancyjną i zostali umieszczeni na liście Ministra Finansów w formie elektronicznej, opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach