Przetargi.pl
sukcesywne dostawy oleju napędowego (ON) letniego i zimowego w ilości 93 500 L dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Wielichowie.

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy w Puławach Rolniczy Zakład Doświadczalny w Wielichowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-050 Wielichowo, Ul. Ziemińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614433003 , fax. 4433003
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy w Puławach Rolniczy Zakład Doświadczalny w Wielichowie
    Ul. Ziemińska 1
    64-050 Wielichowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614433003, fax. 4433003
    REGON: 79295001660000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostawy oleju napędowego (ON) letniego i zimowego w ilości 93 500 L dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Wielichowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego (ON) letniego i zimowego w ilości 93 500 L dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Wielichowie. 2. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 247). 3. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy spełniał wymagania Normy: PN-EN 590+A1:2017-06E i posiadał świadectwo jakości wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające jego parametry jakościowe – dostarczone do każdej dostawy. 4. Zamawiający zastrzega, że w razie zmiany norm w okresie obowiązywania umowy, paliwo musi spełniać wymagania aktualnych norm obowiązujących w dniu wykonywania zamówienia. 5. Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw paliwa poprzez przepompowanie dostarczonego paliwa do zbiornika zamawiającego. Załadunek zbiornika każdorazowo musi następować w obecności uprawnionego pracownika zamawiającego. Wraz z dostawą każdej partii paliwa wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu dokument dotyczący jakości tej partii, w szczególności świadectwo jakości. 6. Szczegóły realizacji dostaw: 1) Dostawy sukcesywne, realizowane na zgłoszenie zamawiającego (telefoniczne lub e-mail). Planowane terminy dostaw: luty, czerwiec, lipiec, październik, listopad; 2) Jednorazowa dostawa oleju w ilości – ok. 5 000 L 3) Pojemność zbiornika – 5 000 L 4) Rozładunek – poprzez pompę przy autocysternie 5) Dostawy w ciągu dnia po uzgodnieniu telefonicznym lub e-mail. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres dostaw i wymagań określono w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną na dzień składania ofert koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo Energetyczne (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz.755 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany: formularz asortymentowo-cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. 1- 2 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach