Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla składowiska odpadów w Zakurzewie koło Grudziądza

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4504901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2011-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 28/30 28/30
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4504901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla składowiska odpadów w Zakurzewie koło Grudziądza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego odpowiadającego normie PN-EN 590+A1:2011, z uwzględnieniem odrębnych parametrów w okresie letnim i zimowym - w zależności od warunków atmosferycznych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż w okresie 12 miesięcy, 115 000 litrów (wartość szacunkowa) oleju napędowego wraz z sukcesywnym dostarczaniem (dostawy jednostkowe autocysterną) do Zamawiającego, do zbiornika o pojemności 5 000 litrów wyposażonego w urządzenie dozujące. Dostarczany olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). Oferowany olej napędowy musi być zgodny z Polską Normą PN-EN 590+A1:2011, z uwzględnieniem odrębnych parametrów w okresie letnim i zimowym - w zależności od warunków atmosferycznych. Zamawiający wymaga, by do każdej jednostkowej dostawy Wykonawca dołączał: a) poświadczoną kopię atestu jakościowego producenta paliwa, dotyczącego danej partii paliwa; b) poświadczoną kopię aktualnego świadectwa legalizacji przepływomierza autocysterny. Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy - autocysternami spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 28.10.2002 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 ze zm.) wyposażonymi w zalegalizowany sprzęt do pomiaru ilości zrzuconego paliwa do zbiornika Zamawiającego. Dostawa będzie realizowana partiami, na koszt i ryzyko Wykonawcy, według bieżących potrzeb Zamawiającego (2-3 razy w miesiącu) w szacunkowej średniej ilości 3500 litrów jednorazowo, na podstawie jednostkowego zamówienia składanego Wykonawcy faksem lub telefonicznie. Wykonawca zrealizuje dostawę jednostkową w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania zamówienia, przy czym Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo potwierdzić przyjęcie zamówienia. Dostawy następować będą w dni robocze - tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Miejsce dostaw: składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, Zakurzewo, Gmina Grudziądz. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zamówiony olej napędowy do chwili spuszczenia go do zbiornika paliw Zamawiającego. Dowodem dostawy oleju napędowego będzie dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę, w którym zostanie wpisana przez pracownika Zamawiającego rzeczywista ilość paliwa przyjęta do zbiornika paliw. Dokument zostanie podpisany przez pracownika Zamawiającego i kierowcę autocysterny. Wpisana i potwierdzona przez wymienione wyżej osoby ilość przyjętego paliwa stanowić będzie podstawę wystawienia faktury VAT. Szczegółowe warunki odbioru paliwa, cena i warunki płatności, omówione zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Określona przez Zamawiającego ilość oleju napędowego (115 000 litrów) jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń dotyczących faktycznie zakupionego przez Zamawiającego oleju napędowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości dostawy oleju napędowego w zależności od potrzeb Zamawiającego. Łączna ilość dostarczonego oleju napędowego nie może przekroczyć 115000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego pod względem jakości i zgodności z dostarczonym świadectwem jakości, poprzez pobranie próbek przez niezależne akredytowane laboratorium i wykonanie badań. Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy); Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.); W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (zgodny z terminem określonym w Dział X pkt 1 SIWZ); e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania pierwszego pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: - odmową podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Powyższe postanowienie stosuje się również do poręczeń o których mowa w pkt 2 i pkt 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa Zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z. o.o.; Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz; Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Kod Swift: BIGBPLPWXXX; IBAN: PL 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Bank: Bank Millennium. Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać: wadium przetargowe. Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w sposób następujący: a) oryginał dokumentu - w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30), przy przekazaniu dokumentu osoba go składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie; b) kopia dokumentu - w ofercie. Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie - w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej koszulce). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl , menu: Przetargi, zakładka: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach