Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju napędowego

Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3972246 , fax. 052 3972246
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3972246, fax. 052 3972246
    REGON: 09164546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminachojnice.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego w ilości około 21 tysięcy litrów, realizowane na zasadach doraźnych, bezgotówkowych zakupów na stacjach paliw, należących do danej sieci, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ. Podana wyżej ilość paliwa określona została szacunkowo. Faktyczna ilość paliw zakupionych w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykaz uprawnionych do dokonywania zakupów kierowców oraz samochodów należących do szkół- Gimnazjum w Sławęcinie, ulica Szkolna 11 89-620 Chojnice, NIP 555 193 87 62, nr rej. autobusu GCH 43EA, kierowca Janusz Bujdasz; Gimnazjum Silno ul. Główna 39, 89-620 Chojnice, NIP 555 193 88 97, nr rej. autobusu GCH H749, kierowca Marek Drobiński.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Dostawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww Ustawy, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia, posiadają stacje paliw zlokalizowane na terenie miasta Chojnice i w obrębie 2 km od jego granic. Zamawiający na podstawie złożonych przez Dostawcę dokumentów dokona ocen spełniania warunków według formuły spełnia, nie spełnia, wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Dostawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale IX, nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania, ofertę Dostawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej ze stron przez osobę uprawnioną do reprezentowania Dostawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem cenowym- zał. nr 1 do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Dostawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Dostawcy, zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem, które powinno być dołączone do oferty; projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną- zał. nr 3 do SIWZ oraz na potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: podpisanie oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych ustawą Pzp zał. nr 2 do SIWZ; aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert; oświadczenie Dostawcy o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne; oświadczenie Dostawcy o niezaleganiu z zapłatą podatku w Urzędzie Skarbowym; świadectwo legalizacji układu dystrybucyjno-pomiarowego; wykaz stacji spełniających warunek określony w dziale VIII pkt 2 SIWZ będących w dyspozycji Dostawcy. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej ze stron przez osobę uprawnioną do reprezentowania Dostawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminachojnice.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach