Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju napędowego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, ul. Dworcowa 55
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3822353 , fax. 052 3522448
  • Data zamieszczenia: 2010-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie
    ul. Dworcowa 55 55
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3822353, fax. 052 3522448
    REGON: 09235615900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy oleju napędowego ON spełniającego wymagania PN-EN 590 w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Olej napędowy będzie tankowany na stacjach Wykonawcy zlokalizowanych nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego i czynnych całodobowo. Jakość oferowanego oleju napędowego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Z 2008 r., Nr 221, poz. 1441). Szacowana ilość dostawy w terminie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy oleju napędowego ON - 49.600 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu dostawy w czasie realizacji zamówienia bez konsekwencji ze strony Wykonawcy. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni po realizacji dostaw. Zamawiający dopuszcza zmianę cen oleju napędowego w trakcie realizacji zamówienia w przypadku: - zmiany ceny hurtowej przez producenta paliwa. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie cen telefonicznie lub pisemnie w ciągu 3 dni roboczych od jej dokonania. W przypadku pisemnej odmowy zaakceptowania przez Zamawiającego zmienionych cen w terminie 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia, umowa ulega rozwiązaniu z końcem miesiąca, w którym Wykonawca zawiadomił o zmianie ceny. - ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) przy czym cena netto pozostanie niezmienna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach