Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju napędowego

Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, Ul. Wenecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 757 22 55 , fax. 89 757 22 55
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
    Ul. Wenecka 1
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 757 22 55, fax. 89 757 22 55
    REGON: 51095066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Temat: "Sukcesywne dostawy oleju napędowego”, znak: PO.ZP.1.2019. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są Sukcesywne dostawy oleju napędowego do Zamawiającego. 2. Olej napędowy oferowany Zamawiającemu musi spełniać normy i wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 660) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680). Olej napędowy powinien spełniać wymagania jakościowe zawarte w normie PN-EN 590+A1:2017-06. 3. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego w maksymalnej ilości 60 m3 oleju napędowego realizowane w okresie 12 miesięcy od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 roku przy założeniu, że pojedyncza dostawa będzie wynosić ok. 5 m3 oleju napędowego. Każdorazowe zamówienie będzie wysyłane faksem lub e-mailem. Zamówienia realizowane będą na adres siedziby Zamawiającego, gdzie na jego terenie znajduje się zbiornik napowierzchniowy i konieczne są dostawy samochodem przystosowanym do wyładowania paliwa do zbiornika napowierzchniowego. 4. Zamawiający wskaże miejsce posadowienia zbiornika, który będzie używany na potrzeby własne i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719) lokalizacja ta będzie spełniała wymogi zgodnie z rozporządzeniem. 5. Do każdorazowej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości dostarczanego paliwa oraz oryginalny dokument wydania z bazy paliw. Zrzucanie paliwa ma się odbywać w temperaturze rzeczywistej, a bezpośrednio po dokonaniu zrzutu paliwa Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wydruku z ilością zrzuconego paliwa w temperaturze 15 stopni oraz w temperaturze rzeczywistej. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w stosunku do ilości podanych w ust. 3 niniejszego §, zgodnie z jego potrzebami. W przypadku zmniejszenia ilości, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. 7. Termin realizacji (dla sukcesywnie składanych zamówień) liczony jest od dnia przesłania Wykonawcy zamówienia (faxem lub za pomocą poczty elektronicznej) przez Zamawiającego, do dnia faktycznie zrealizowanej dostawy (lokalizacja magazyn Zamawiającego) i maksymalnie może wynosić 48 godzin licząc od momentu przesłania zamówienia faxem lub e-mailem. 8. Każdy Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich obowiązków wynikających z przepisów prawa. 9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 Olej Napędowy. 10. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, i podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając pkt nr 4 w formularzu ofertowym - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonania zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 14. Zmian cen (waloryzacja) w okresie obowiązywania umowy w przypadku (ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu) w zakresie wykonywania usługi przedmiotu umowy. 15. Zamawiający informuje, iż: a) zakupione paliwo będzie wykorzystywane przez Zamawiającego do celów własnych, b) nie prowadzi obrotu paliwami ciekłymi z zagranicą, c) zbiorniki i urządzenia pomiarowe Zamawiającego, posiadają i będą posiadały w trakcie realizacji Zamówienia ważne legalizacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 7) Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu następujące dokumenty pod rygorem nie zawarcia umowy z winy wykonawcy w przypadku ich niedostarczenia: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców (umowę konsorcjum). b) Pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik. c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach