Przetargi.pl
sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów specjalnych wykorzystywanych dla zapewnienia prawidłowej obsługi i eksploatacji pojazdów służbowych oraz agregatów użytkowanych przez jednostki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów specjalnych wykorzystywanych dla zapewnienia prawidłowej obsługi i eksploatacji pojazdów służbowych oraz agregatów użytkowanych przez jednostki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów specjalnych wykorzystywanych dla zapewnienia prawidłowej obsługi i eksploatacji pojazdów służbowych oraz agregatów użytkowanych przez jednostki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, wyszczególnionych w załączniku nr 1.1. do SIWZ. II. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu określonego w załączniku nr 1.1. do SIWZ. III. Miejsce wykonywania dostawy: Dostawa będzie realizowana do magazynów Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu przy ul. Gen. J. Połbina 1. IV. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09211100-2 (oleje silnikowe), 09211600-7 (oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów), 09211650-2 (płyny hamulcowe), 24951100-6 (smary). V. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. VI. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092111002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wymagania dotyczące wadium I.1. Zasady wnoszenia wadium: Wadium winno być wniesione przed terminem składania ofert, który został podany w punkcie 1 Rozdział III SIWZ pt. Terminy. I.2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP Oddział Okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów specjalnych do pojazdów służbowych - numer sprawy 327-045-250/2014/AB. I.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: I.3.1. pieniądzu I.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, I.3.3. gwarancjach bankowych I.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych I.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). I.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. I.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. I.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (kontakt tel.: 71 340 39 73), a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. I.7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w sytuacji, gdy z pełnomocnictwa i umowy konsorcjum wyraźnie wynika, że lider konsorcjum jest uprawniony do złożenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej nie jest konieczne wymienienie w jej treści obok pełnomocnika - lidera pozostałych uczestników konsorcjum. I.8. Wysokość wadium. Zamawiający wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 8500,00 zł. I.9. Zasady zwrotu wadium. I.9.1. Wadium Zamawiający zwróci zgodnie z art. 46 ustawy. I.9.2. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. I.9.3. Zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy: Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. I.9.4. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. I.9.5. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu I.9.2., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. I.10. Utrata wadium I.10.1. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: I.10.1.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, I.10.1.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, I.10.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. I.10.2. Zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że to z przyczyn nieleżących po jego stronie. II. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy II.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie powinno być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: II.1.1. pieniądzu, II.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, II.1.3. gwarancjach bankowych, II.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, II.1.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). II.2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy lub w dniu jej podpisania. II.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. II.4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia bez zmniejszenia jego wysokości. II.5. Zasady zwrotu zabezpieczenia: II.5.1. Zamawiający dokona zwrotu wniesionego przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (tj. od daty odbioru przez Zamawiającego całości przedmiotu umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach