Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i płynów eksploatacyjnych do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu w/g instrukcji napraw autobusów.

Miejski Zakład Komunikacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Kozielska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4835252 , fax. 077 4833591
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny
    ul. Kozielska 2 2
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4835252, fax. 077 4833591
    REGON: 53054008555209
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkk-kozle.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i płynów eksploatacyjnych do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu w/g instrukcji napraw autobusów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i płynów eksploatacyjnych do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu wg instrukcji napraw autobusów, w ilościach: 1. Olej silnikowy 10W/40 - 1200 litrów rocznie 2. Olej silnikowy 15W/40 - 6000 litrów rocznie 3. Olej przekładniowy 80W - 1500 litrów rocznie 4. Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów - 2000 litrów rocznie 5. Olej przekładniowy 80W-90 - 200 litrów rocznie 6. Olej przekładniowy 75W-90 - 200 litrów rocznie 7. Olej hydrauliczny - 500 litrów rocznie 8. Smar półpłynny - 300 kg rocznie 9. Smar podwoziowy - 200 kg rocznie 10. Płyn do chłodnic samochodowych - 9000 litrów rocznie 11. Płyn AdBlue - 1200 litrów rocznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092111002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 4000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych) za całość zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie złożonej oferty oraz załączonych do niej wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu szczegółowo określa rozdział VI SIWZ. 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zaakceptowany bez uwag i zastrzeżeń załączony do SIWZ wzór umowy na sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i płynów eksploatacyjnych do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu w/g instrukcji napraw autobusów - w tym zawarte w niej warunki płatności - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (w tym pełnomocnictwo osób reprezentujących wspólników lub reprezentujących Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy - w przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako konsorcjum). 7. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 - 8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać Zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 12. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały należycie wykonane - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkk-kozle.com.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach