Pogotowie Ratunkowe w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, ul. Dworcowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 81 97 830 , fax. 76 876 32 10
- Data zamieszczenia: 2018-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe w Legnicy
ul. Dworcowa 7
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 76 81 97 830, fax. 76 876 32 10
REGON: 39076094100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-legnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY ODZIEŻY I OBUWIA DLA PRACOWNIKÓW SYSTEMU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W LEGNICY . - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy : Zadanie 1. – zakup obuwia ochronnego całosezonowego ; Zadanie 2. – zakup kompletów odzieży letniej i dodatkowych spodni letnich ; Zadanie 3. – zakup koszulek Polo z krótkim rękawem ; Zadanie 4. – Zakup spodni zimowych ; Zadania 5. – Zakup bluz Polarowych ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.2. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ . 1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 1.7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 1.8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy: 1.9 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 1.10. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ); Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z pisemną ofertą po jednym wzorze poniższego asortymentu : • Buty ochronne; • Kompletu odzieży letniej (bluza z długim rękawem + spodnie ), • Koszulka Polo z krótkim rękawem ; • Spodnie zimowe ; • Bluza Polarowa, 1.14. Opis oferowanych rozmiarów damskich i męskich w formie tabeli rozmiarów oferowanych przez Wykonawcę gwarantujących dostawę prawidłowego rozmiaru . 1.15. Zaakceptowany projekt umowy – stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wybranych elementów munduru wyjściowego leśnika w wersji galowej oraz dla asysty honorowej - wersja testowa
Dodano: 2023-06-21 - SZP/242-009/2023_Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2023-03-21 - Dostawy odzieży roboczej i ochronnej
Dodano: 2022-10-14 - Dostawy artykułów bhp.
Dodano: 2020-10-08 - Sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowegow Legnicy
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa środków do Clean room/ obuwia ochronnego
Dodano: 2020-08-28 - Sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dodano: 2020-08-11 - Dostawa odzieży roboczej, odzieży ochronnej oraz sprzętu ochrony osobistej i obuwia roboczego z podziałem na trzy zadania. ZADANIE 1 Dostawa odzieży roboczej i ochronnej damskiej ZADANIE 2 Dostawa odzieży roboczej, ochronnej obuwia oraz sprzętu ochrony osobistej dla konserwatora. ZADANIE 3 Dostawa obuwia roboczego i ochronnego damskiego Znak postępowania: ZP- 68/WZŻ/2020.
Dodano: 2020-07-08 - Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-45/WZŻ/2020
Dodano: 2020-06-17