Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8360191 , fax. 22 8378127
  • Data zamieszczenia: 2012-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11 11
    01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8360191, fax. 22 8378127
    REGON: 00101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podłoży, testów i odczynników laboratoryjnych do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54: Pakiet nr 1 Dostawy : 1) odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora głównego i dodatkowego backup-u. Zestawienie rodzaju oraz ilości odczynników zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Parametry graniczne (minimalne) analizatora hemetologicznego zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Odczynniki muszą być walidowane i kompatybilne z oferowanym aparatem oraz muszą gwarantować wysoką jakość wykonywanych badań. Termin ważności odczynników minimum 6 miesięcy od daty dostawy, dla krwi kontrolnej minimum 2 miesiące od daty dostawy. Kontrole i odczynniki dostarczane mają być w stanie płynnym, gotowe do natychmiastowego użycia. Wszystkie badania wymienione w załączniku nr 2 muszą być wykonywane na zaoferowanym aparacie. Do każdej z dostaw wymagany jest wykaz wartości nominalnych materiałów kontrolnych o stężeniach L,N,H w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Termin szkolenia w zakresie obsługi aparatu zostanie uzgodniony w Wykonawcą po podpisaniu umowy. Koszty szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej obsługi analizatora ponosi Wykonawca. Koszty przeglądu i konserwacji aparatu ponosi Wykonawca. Pakiet nr 2 Dostawy: 1) odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora. Zestawienie rodzaju oraz ilości odczynników zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Parametry graniczne analizatora zostały określone w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wszystkie badania wymienione w załączniku nr 4 muszą być wykonywane na zaoferowanym aparacie. Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Termin szkolenia zostanie uzgodniony w Wykonawcą po podpisaniu umowy. Koszty szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej obsługi analizatora ponosi Wykonawca.Koszty przeglądu i konserwacji aparatu ponosi Wykonawca. Pakiet nr 3 Dostawy: 1) podłoży do bakterilogii - Bakterie G (-) Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Termin ważności gotowych podłoży - minimum jeden miesiąc. Termin ważności zestawów do identyfikacji i antybiogramów oraz innych testów minimum 12 miesięcy. Pakiet nr 4 Dostawy : 1) podłoży do bakteriologii - Bakterie G(+) Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Pakiet nr 5 Dostawy : 1) zestawów do identyfikacji grzybów, zestawów do mykogramu grzybów Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Pakiet nr 6 Dostawy : 1) krążków do identyfikacji i różnicowania Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Pakiet nr 7 Dostawy : 1) podłoży i odczynników innych Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Pakiet nr 8 Dostawy : 1) krażków do oznaczania lekowrażliwości oraz szczepów wzorcowych i podłoży na płytykach Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. Pakiet nr 9 Dostawy : 1) bakterii beztlenowych Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ. Pakiet nr 10 Dostawy : 1) fiolek oraz pudełek plastikowych do przechowywania w zamrażalniku na fiolki lub statyw Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ. Pakiet nr 11 Dostawy : 1) testów gronkowcowych Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ. Pakiet nr 12 Dostawy : 1) krażków do antymykogramów Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ. Pakiet nr 13 Dostawy : 1) podłoży do hodowli grzybów Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ. Zaproponowane przez Wykonawców produkty wymienione od Pakietu nr 3 (Załącznik nr 6 do SIWZ) do Pakietu nr 13 ( Załącznik nr 16 do SIWZ) muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 17 do SIWZ. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozwola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach