Przetargi.pl
sukcesywne dostawy odczynników i materiałów techniki kryminalistycznej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostawy odczynników i materiałów techniki kryminalistycznej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów techniki kryminalistycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie z podziałem na 51 zadań. 2. Zamawiający w Formularzach cenowych dla zadań nr 1 - 51 określił maksymalne wielkości przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem prawa opcji. Na obecnym etapie Zamawiający zapewnia realizację zamówienia do wysokości określonych w SIWZ wielkości: Nr zadania-% wartość podstawowa w stosunku do wartości z prawem opcji: 1-39; 2-47; 3-50; 4-41; 5-54; 6-66; 7-67; 8-66; 9-67; 10-75; 11-20; 12-45; 13-40; 14-50; 15-70; 16-50; 17-33; 18-40; 19-40; 20-60; 21-50; 22-100; 23-100; 24-60; 25-50; 26-67; 27-50; 28-50; 29-100; 30-45; 31-50; 32-51; 33-50 34-63; 35-50; 36-67; 37-50; 38-61; 39-40; 40-50; 41-50; 42-57; 43-10; 44-100; 45-50; 46-50; 47-83; 48-44; 49-33; 50-50; 51-50; Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku otrzymania dodatkowych środków finansowych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie w terminie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji. 3. Termin ważności na poszczególne produkty musi posiadać okres przydatności nie krótszy niż 1 rok od złożenia zamówienia (jeżeli nie wskazano innego terminu w opisie parametrów produktu). Jednak nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 4. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I i dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych i nienaruszonych fabrycznych opakowaniach producenta. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku przedmiotu zamówienia, który wymaga specjalnych warunków transportu, Wykonawca zobowiązuje się do ich zachowania. 5. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia, zostały podane wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych, jakimi co najmniej winny odpowiadać zamawiane produkty. Takie parametry, gwarantowane przez określonych producentów pozwolą Zamawiającemu na utrzymanie standardów koniecznych do zapewnienia wymaganej jakości wykonywanych badań. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, niezgorsze niż wskazane w przedmiocie zamówienia. 6. Wszystkie substancje chemiczne, przekazywane każdorazowo w momencie dostawy, muszą posiadać aktualne świadectwa kontroli jakości/certyfikaty jakości, które zawierają informację nt. nazwy producenta, numeru katalogowego dostarczonego produktu, składu ilościowego, czystości produktu, okresu trwałości, daty atestacji, itp. 7. Wszystkie substancje i preparaty, które wymagają posiadania aktualnych kart charakterystyki (na podstawie odrębnych przepisów) będące przedmiotem zamówienia muszą być dostarczone wraz z tymi kartami sporządzonymi w języku polskim, co będzie istotnym elementem odbioru towaru od Wykonawcy. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę asortyment równoważny będzie pod względem cech jakościowych odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2/1-2/51 oraz zaoferowany asortyment nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych, kalibracji urządzeń oraz instalowania dodatkowych oprogramowań. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonawca, który zaoferował produkt równoważny ponosi wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane m.in. z naruszeniem powtarzalności wyników badań, uszkodzeniem sprzętu itp. 10. W celu umożliwienia komisji przetargowej sprawnego przeprowadzenia oceny złożonych ofert, Wykonawca oferujący materiały równoważne, jest zobowiązany do załączenia do oferty opisu oferowanych materiałów równoważnych, w formie tabelarycznej, z podaniem: pozycji ewidencyjnych dla materiałów równoważnych wg Załącznika nr 7 do SIWZ, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki, odnosząc się do każdego zapisu przedstawionego przez Zamawiającego w Załączniku nr 2/1-2/51 do SIWZ, z zachowaniem takich samych jednostek przy opisywaniu ich za pomocą parametrów liczbowych. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. 12. Wartość oferty obejmuje wszelkie koszty i wydatki z uwzględnieniem podatku od towarów i usług, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów opakowania oraz kosztów dostawy (transportu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 13. Płatność za zrealizowane dostawy będzie dokonywana w ciągu 30 dni od wystawienia faktury. 14. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół ilościowo jakościowy, wystawiony przez Wykonawcę, podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 15. Protokół ilościowo jakościowy powinien zawierać co najmniej takie dane jak: nazwę dostarczonego towaru, ilość, wartość brutto, nr zadania, datę wystawienia, datę dostawy, adres dostawy. 16. Gwarancja na towary będące przedmiotem zamówienia, liczona będzie od daty podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowego - ilościowego, jednak okres ten nie może być krótszy niż termin ważności producenta na dany produkt. (okres gwarancji zgodnie z zapisami Rozdziału XII SIWZ). 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolne zadania. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 20. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia lub części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy. 23. Miejsce dostawy do bezpośredniego odbiorcy zostanie wskazane podczas składania zamówień cząstkowych będą to: Magazyn techniki policyjnej ul. Pstrowskiego 3, Olsztyn lub Laboratorium Kryminalistyczne KWP Olsztyn, ul Lubelska 35 Olsztyn. 24. Wymagany termin realizacji zamówienia sukcesywne dostawy w ciągu roku od dnia zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający informuję, iż realizacja świadczenia umownego rozpocznie się w następujących terminach: Zadanie nr 1 - 01.08.2016 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana). Zadanie nr 2 - od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 3 - dla odczynników 01.08.2016 r., dla folii - 08.12.2016 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana); Zadania nr 4 do nr 30 - od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 31 - 01.08.2016 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana); Zadanie nr 32 - od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 33 - 01.08.2016 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana); Zadanie nr 34 do nr 44 - od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 45 - 01.08.2016 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana); Zadanie nr 46 do nr 48 - od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 49 - 01.08.2016 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana); Zadanie nr 50 do nr 51 - od dnia podpisania umowy 25. Przedmiot umowy będzie dostarczany maksymalnie w ciągu 15 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia (e-mail lub fax), z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zaoferuje inny termin dostawy, określony w kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji zaoferowanych produktów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach