Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Henryka Sienkiewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 613 400 , fax. 236 623 214
- Data zamieszczenia: 2020-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
ul. Henryka Sienkiewicza 7
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 236 613 400, fax. 236 623 214
REGON: 30870300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalplonsk.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do ww. badań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz parametrami ocenianymi, jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2, 3 i 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434580-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia - wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - Dokumenty - wymagane w załączeniu do oferty: 1. Pełnomocnictwo – tj. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego na zasoby którego powołuje się Wykonawca lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, upoważniające odpowiednio do podpisania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów przedkładanych w postępowaniu i składania ewentualnych oświadczeń i wyjaśnień - jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma złożenia pełnomocnictwa – jak dla złożenia oferty. Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w postaci elektronicznej z elektronicznym poświadczeniem zgodności odpisu z dokumentem ustanowienia pełnomocnictwa opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 2. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ. 3. wypełniony i podpisany Formularz cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ. 4. podpisany Opis przedmiotu zamówienia (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ. 5. wypełnione i podpisane Parametry oceniane (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ) - – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ. 6. wypełnione i podpisane Oświadczenia określone w Rozdziale VI lit. A pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ (wg wzoru Załącznik Nr 5 i 6 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Sekwenatora kapilarnego do badania chimeryzmu – 1 sztuka w ramach realizacji programu pn. „Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej”
Dodano: 2022-11-09 - Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do ww. badań
Dodano: 2021-01-12 - Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań
Dodano: 2020-10-27 - 08/2020
Dodano: 2020-05-20 - Sukcesywne dostawy odczynników i akcesoriów do badań z zakresu koagulologii oraz sukcesywne dostawy odczynników i akcesoriów do badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań
Dodano: 2020-04-24 - Sukcesywne dostawy odczynników do badań wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2018-10-25 - Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii z dzierżawą automatycznego analizatora immunochemicznego.
Dodano: 2018-08-30 - Dostawa odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych i kalibratorów do wykonywania badań autoimmunologicznych i alergicznych wraz z dzierżawą analizatora
Dodano: 2017-09-13 - Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań
Dodano: 2016-11-10