Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Henryka Sienkiewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 613 400 , fax. 236 623 214
- Data zamieszczenia: 2020-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
ul. Henryka Sienkiewicza 7
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 236 613 400, fax. 236 623 214
REGON: 30870300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalplonsk.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do ww. badań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do ww. badań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami oraz parametrami ocenianymi, jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2, 3 i 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434500-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia - wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dokumenty - wymagane w załączeniu do oferty: 1. Pełnomocnictwo – tj. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego na zasoby którego powołuje się Wykonawca lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, upoważniające odpowiednio do podpisania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów przedkładanych w postępowaniu i składania ewentualnych oświadczeń i wyjaśnień - jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma złożenia pełnomocnictwa – jak dla złożenia oferty. Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w postaci elektronicznej z elektronicznym poświadczeniem zgodności odpisu z dokumentem ustanowienia pełnomocnictwa opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 2. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ. 3. wypełniony i podpisany Formularz cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ. 4. podpisany Opis przedmiotu zamówienia (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ. 5. wypełnione i podpisane Parametry oceniane (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ) - – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ. 6. wypełnione i podpisane Oświadczenia określone w Rozdziale VI lit. A pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ (wg wzoru Załącznik Nr 5 i 6 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego
Dodano: 2023-12-06 - WOFITM/56/2022/TP - Dostawa analizatorów
Dodano: 2022-11-22 - Dostawa sekwenatora GridlON (Oxford Nanopore Technologies) wraz z odczynnikami.
Dodano: 2022-02-02 - Dzierżawa automatycznego analizatora parametrów krytycznych do SPZZOZ w Wyszkowie.
Dodano: 2021-04-26 - Dostawa przenośnych detektorów skażeń biologicznych, numer postępowania 122/Cut/20/DG/PMP
Dodano: 2020-07-20 - Dierżawa wieloparametrowego analizatora do oznaczania aldosteronu, reniny i kortyzolu wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2019-04-08 - Kompleksowa dostawa odczynników i materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i lekooporności drobnoustrojów oraz analizatora do posiewów krwi i płynów ustrojowych do SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2019-04-08 - DOSTAWA APARATURY NAUKOWO – DYDAKTYCZNEJ DLA WYDZIAŁU ROLNICTWA I BIOLOGII SGGW- CZĘŚĆ II
Dodano: 2018-11-27 - Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
Dodano: 2018-10-22 - ZAKUP I SYSTEMATYCZNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KONTROLNYCH I KALIBRATORÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA
Dodano: 2018-06-07