Przetargi.pl
„SUKCESYWNE DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH, SZWÓW, STAPLERÓW CHIRURGICZNYCH, KLIPSÓW, SIATEK PRZEPUKLINOWYCH, TAŚM ORAZ SYSTEMÓW DO REPARACJI PRZEPONY MOCZOWO-PŁCIOWEJ – ETAP I”.

Szpital Średzki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 032 , fax. 612 853 645
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Sp. z o.o.
    ul. Żwirki i Wigury 10
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 032, fax. 612 853 645
    REGON: 30856000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „SUKCESYWNE DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH, SZWÓW, STAPLERÓW CHIRURGICZNYCH, KLIPSÓW, SIATEK PRZEPUKLINOWYCH, TAŚM ORAZ SYSTEMÓW DO REPARACJI PRZEPONY MOCZOWO-PŁCIOWEJ – ETAP I”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do magazynu szpitalnej apteki następującego asortymentu: nici chirurgicznych, szwów, staplerów chirurgicznych, klipsów, siatek przepuklinowych, taśm oraz systemów do reparacji przepony moczowo-płciowej. Oczekiwany asortyment podzielony został na 10 pakietów. Szczegółowy wykaz elementów tworzących poszczególne pakiety stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia do magazynu apteki szpitalnej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 12.00, własnym transportem i na własny koszt. Terminy dostaw: nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Za dzień roboczy uważa się dni tygodnia z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. W szczególnych przypadkach realizacja zamówienia w trybie „PILNE” nastąpi nie dłużej niż w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia zamówienia. Złożenie zamówienia następować będzie pisemnie lub telefonicznie lub mailowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy w ciągu 72 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Długości nici wymagane przez Zamawiającego podane zostały w załączniku nr 1, ze szczególnym uwzględnieniem wymiarów minimalnych. Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy. Termin płatności poszczególnej faktury wynosi 60 dni od dostarczenia Zamawiającemu faktur VAT. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę: w formie papierowej (oryginał i kopia) wraz z dostawą poszczególnych partii towaru do szpitala oraz formie elektronicznej. Na każdą pozycję oferowanych produktów należy przedstawić katalog. Z katalogu musi wynikać nazwa produktu oraz jego oznaczenie kodowe. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wraz z ofertą należy załączyć certyfikat zgodności CE lub inne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Polski towar będący przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi Wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o ofercie należy przez to rozumieć ofertę oddzielnie dla danej części zamówienia (Pakietu). Zamawiający nie przewiduje stosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach