Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach - Sprawa nr 4/Ż/2017

Areszt Śledczy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 651 207 , fax. 875 650 328
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Suwałkach
    ul. Wojska Polskiego 29
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 651 207, fax. 875 650 328
    REGON: 31959800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach - Sprawa nr 4/Ż/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – wędliny drobiowe Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1. Parówki drobiowe kg 1820 2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 2100 3. Blok drobiowy kg 1940 4. Mielonka drobiowa kg 1940 5. Przysmak konserwowy kg 1940 6. Mortadela drobiowa kg 1940 7. Przysmak drobiowy kg 2100 8. Pasztetowa drobiowa kg 1520 9. Salceson drobiowy kg 1520 10. Kiełbasa biała drobiowa kg 500 11. Polędwica drobiowa kg 420 12. Pierś faszerowana kg 420 13. Szynka drobiowa kg 420 14. Rolada drobiowa kg 1940 15. Baleron drobiowy kg 420 16. Szynka konserwowa drobiowa kg 420 17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 1090 18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 420 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Część 2 –podroby drobiowe, mięso drobiowe Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 4120 2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 1210 3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 1210 4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 400 5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 400 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Część 3 –wędliny wieprzowe Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Kiełbasa bigosowa kg 3360 2 Kiełbasa biała parzona kg 2120 3 Mortadela kg 1820 4 Pieczeń rzymska kg 1520 5 Kiełbasa parówkowa kg 1670 6 Kiełbasa piwna kg 1520 7 Salceson włoski kg 1520 8 Mielonka wieprzowa kg 1520 9 Pasztet wieprzowy kg 1520 10 Kiełbasa szynkowa kg 1520 11 Blok konserwowy kg 1520 12 Pachwina wędzona kg 620 Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Część 4 –podroby wieprzowe, mięso wieprzowe Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw 1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 5070 2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 2730 3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 175 4 Kości wieprzowe kg 1680 Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. 2. W/w artykuły muszą odpowiadać Polskiej Normie i Europejskim Normom Zharmonizowanym oraz normom zakładowym. 3. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. 4. W sytuacji stosowania odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w części I – wędliny drobiowe oraz części III – wędliny wieprzowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie wtedy, kiedy wykonawca nie sprzedaje lub nie produkuje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie. 5. Dostarczony towar musi być świeży, nie mrożony. 6. Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne. 7. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. W przypadku produktów żywnościowych, ze względu na specyfikę nie ma możliwości uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia kosztu cyklu życia produktu. 8. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy: 1) Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Aresztu Śledczego w Suwałkach. 2) Transport oraz załadunek i wyładunek odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 3) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie lub faxem do godziny 1000 na 4 dni przed dostawą. 4) Dostawa odbywać się może codziennie do godz. 1100 z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od wskazania Wykonawcy w formularzu ofertowym. 5) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. CPV – 15 11 30 00-3, 15 11 40 00-0, 15 11 21 00-7, 15 13 11 30-5,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (załączniki nr 2 i 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach