Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 380 225 , fax. 75 738 00 13 75 738 02 01
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
    ul. Jeleniogórska 4
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 380 225, fax. 75 738 00 13 75 738 02 01
    REGON: 31033800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozbol.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 7, oferty można składać na następujące części zamówienia: Zadanie 1- SZEW syntetyczny, pleciony, wchłanialny z poliglaktyną 910, powlekany, o średnim okresie wchłaniania masy szwu 56-70 dni. Zadanie 2- SZEW syntetyczny, pelciony, niewchłanialny, poliester, powlekany polibutylanem Zadanie 3- SZEW syntetyczny, jednowłóknikowy, niewchłanialny z polipropylenu Zadanie 4- Jałowe uniwersalne folie operacyjne- bakteriobójcze Zadanie 5- Siatki przepuklinowe powięziowe Zadanie 6- Klipsy naczyniowe tytanowe, polimerowe Zadanie 7- Siatki i taśmy ginekologiczne Za ofertę częściową Zamawiający uzna ofertę złożoną na wszystkie pozycje w danym zadaniu. 3.3 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. 3.5 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia, muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów wyłącznie profesjonalnego. 3.6 Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 3.7 Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane materiały szewne były zapakowane w jednostkowe sterylne opakowanie łatwe do otwarcia. 3.8 Zamawiający wymaga łatwego dostępu do igły (materiałów szewnych) po otwarciu opakowania przez pielęgniarkę instrumentującą niewymagającego wykonywania dodatkowych manipulacji w celu uchwycenia igły imadłem chirurgicznym po otwarciu opakowania. 3.9 Zamawiający wymaga, aby materiał szewny był oznaczony na każdym etapie otwarcia opakowania, zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i saszetce na stoliku instrumentariuszki. 3.10 Zamawiający wymaga podwójnego opakowania materiału szewnego. 3.11 Parametry opisane w Formularzu cenowym- załącznik nr 2.1-2.7 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.12 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania z każdą partią przedmiotu zamówienia ulotki w języku polskim, zawierającej wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o przedmiocie zamówienia, w tym sposobu magazynowania i przechowywania. Zamawiający dopuszcza dostarczenie dokumentów oraz ich ewentualną aktualizację na nośnikach danych (np. płyta, pendrive) 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 1 i 2.1-2.7 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 3.15 Zamawiający, po otwarciu ofert, żąda od Wykonawcy który złoży ofertę najwyżej sklasyfikowaną do przedstawienia zgodnie z § 13 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, próbek na potwierdzenie że oferowany przedmiot odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego. Przesłanie próbek do weryfikacji odbędzie się na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 3.16 Zamawiający, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp, zwraca Wykonawcom próbki, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek. 3.17 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.18 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.19 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 3.20 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.21 Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 3.22 Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczania się w walutach obcych. 3.23 Zamawiający, żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę Firm podwykonawców. 3.24 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 3.25 Jeżeli zamiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na które zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.26 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.27 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach