Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych i drobnych narzędzi stomatologicznych na potrzeby Zakładów Stomatologicznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części.

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
    REGON: 28860400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych i drobnych narzędzi stomatologicznych na potrzeby Zakładów Stomatologicznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych i drobnych narzędzi stomatologicznych na potrzeby Zakładów Stomatologicznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części jak niżej: - część nr 1 - materiały stomatologiczne- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1do SIWZ – Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia – część 1. - część nr 2 - drobne narzędzia stomatologiczne- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1do SIWZ – Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia – część 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33131179-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, 3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem; 4) wypełniony przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 1 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 5) katalogi z cenami (w formie elektronicznej tj. CD, DVD, pamięć przenośna (USB) producentów wymienionych w danej części - dotyczy części nr 1 i nr 2. 6) wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia, 7) karty charakterystyki oferowanych produktów równoważnych, pozwalające na ocenę techniczną, jakościową i funkcjonalną, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, 8) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców, (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik nr 5 do SIWZ). Stosując art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach