Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów piśmienniczych, artykułów i urządzeń biurowych i komputerowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 10-747 Olsztyn, ul. Tuwima 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5234692 , fax. 089 5234693
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk
    ul. Tuwima 10 10
    10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5234692, fax. 089 5234693
    REGON: 00128934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów piśmienniczych, artykułów i urządzeń biurowych i komputerowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów piśmienniczych, artykułów i urządzeń biurowych i komputerowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie i siedziby w Białymstoku. Dostawa obejmuje: Część 1 - Artykuły piśmiennicze: poz. 234 Część 2 - Artykuły i urządzenia biurowe i komputerowe: poz. 43 Część 3 - Materiały eksploatacyjne (tusze i tonery): poz. 91 Czas trwania lub termin wykonania: do 28 lutego 2012r od dnia podpisania umowy. 2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych materiałów piśmienniczych, urządzeń biurowych i komputerowych oraz w przypadku fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały piśmiennicze, artykuły i urządzenia biurowe i komputerowe oraz fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 2)W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie: -produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; -produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 4.Wymagania stawiane wykonawcy: -Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. -Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. -Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. -Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. -Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. -Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Materiały piśmiennicze, artykuły i urządzenia biurowe i komputerowe oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie zamówień składanych faxem lub mailem na numer i adres wskazany przez Wykonawcę. 2) Wykonawca dostarczy zamówione produkty swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego, w godz. 7.30 - 15.00 poniedziałek - piątek do zakładu (komórka merytoryczna Instytutu) i osoby wskazanej w zamówieniu. Wielkość dostarczenia każdej partii zamówienia będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. 3) Wykonawca na dostarczone produkty udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. 4) W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 5) Zamawiający zastrzega, że ilości opisanego przedmiotu zamówienia wskazane w specyfikacji - załącznik nr 1 oraz formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wybory najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w specyfikacji i formularzu cenowym. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w specyfikacji i formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70 procent ceny podanej w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach