Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych i nośników danych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze w 2014 roku.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4527575 , fax. 068 4527500
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Podgórna 5 5
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4527575, fax. 068 4527500
    REGON: 97077761900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych i nośników danych dla Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze w 2014 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych i nośników danych do Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta oraz orientacyjne ilości, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2 Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30125100-2 wkłady barwiące; 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów; 30125110-8 toner do fotokopiarek; 30192113-6 wkłady drukujące; 30192320-0 taśmy do drukarek; 30234300-1 płyty kompaktowe (CD); 30234400-2 uniwersalne dyski wideo (DVD). 3.3 Wymaga się aby dostarczane materiały eksploatacyjne oraz nośniki danych były produktami fabrycznie nowymi. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych i uzupełnianych. Nie dopuszcza się możliwości zaoferowania produktów regenerowanych, poddanych procesowi ponownego napełniania. Dostarczane materiały eksploatacyjne wyprodukowane są nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy do Zamawiającego, ponadto Wykonawca zapewnia, że posiadają przynajmniej 12 miesięczny termin przydatności do użycia liczony od dnia dostawy. 3.4 Wyroby muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta bez śladów otwierania i uszkodzeń oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie i transport. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na opakowaniu musi być umieszczona nazwa producenta oraz indywidualny symbol produktu, z którego jednoznacznie wynikać musi z jakimi typami maszyn jest kompatybilny. 3.5 Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów, które stanowią wzorzec odniesienia. Wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ produkty oryginalne pochodzące od producenta sprzętu, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku. 3.6 Zamawiający dopuszcza przedstawienie w ofercie równoważnych odpowiedników tzn. innych niż podanych jako wzorzec w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.6.1 Przez produkt równoważny Zamawiający uznaje produkt zapewniający prawidłową pracę z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, charakteryzujący się takimi samymi lub lepszymi parametrami w zakresie jakości i wydajności wydruku (określonej liczbą stron A4 przy wartości procentowej zaczernienia). 3.6.2 W przypadku zaoferowania materiału równoważnego Wykonawca w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz ofertowy, podać musi producenta oraz symbol oferowanego produktu wraz z określeniem wydajności wyrażoną liczbą wydrukowanych stron A4 przy wartości procentowej zaczernienia określonej w specyfikacji produktu oryginalnego. 3.6.3 Wykonawca oświadcza, że w przypadku uszkodzeń urządzenia Zamawiającego pokryje koszty jego naprawy oraz koszty ekspertyzy, jeżeli uszkodzenia są skutkiem stosowania zaoferowanego produktu równoważnego, będącego przedmiotem umowy. Za podstawę żądania naprawy uważa się pisemną ekspertyzę serwisu wskazanego przez Zamawiającego. Oświadczenie takie Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy. 3.6.4 W przypadku braku możliwości naprawy urządzenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.6.3, Wykonawca zobowiązuję się, na żądanie Zamawiającego w terminie 14 dni liczonych od przedstawienia dowodu zapłaty, do zwrotu kosztów zakupu urządzenia tożsamego (o nie gorszych parametrach technicznych) poniesionych przez Zamawiającego. 3.6.5 Ponadto producenci oferowanych wyrobów równoważnych posiadać muszą Certyfikat ISO 14001 na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający potwierdzić, że są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływają negatywnie na środowisko. 3.7 W związku z posiadaniem przez Zamawiającego drukarek oddanych w użyczenie przez PWPW S.A. wymaga się by zaoferowane produkty wymienione w pozycjach nr od 25 do 26 i od 28 do 32 załącznika nr 3 do SIWZ były oryginalnymi produkowanymi przez producenta drukarki. 3.8 W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w formularzu ofertowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Dopuszcza się zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym produkowanym przez producenta urządzenia pod warunkiem zachowania ceny wskazanej w formularzu ofertowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.9 Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość i niezawodność dostarczanych materiałów eksploatacyjnych, będących przedmiotem umowy, niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia drukującego tj. powoduje zabrudzenia wydruków, wydruki są nieczytelne w części lub całości, wydruki nie są trwałe, produkt powoduje zanieczyszczenie urządzeń, urządzenia nie rozpoznają materiałów, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni produkt na nowy, wolny od wad. Wykonawca wymiany dokona na koszt własny w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.11. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia podwykonawcom przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku powierzenia części przedmiotu zamówienia podwykonawcom należy dołączyć do oferty wypełnione oświadczenie - załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.12.2013 r. do godz. 900. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Zielonej Górze nr 42 1090 1535 0000 0001 0999 6788, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężnej, wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 113 (kasa). 5. Nie wniesienie wadium lub wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 6. Zwrot wadium przez Zamawiającego następuje zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach