Ministerstwo Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261840007 , fax. +48261840642
- Data zamieszczenia: 2017-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Obrony Narodowej
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261840007, fax. +48261840642
REGON: 014872806 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych wskazanych w Załączniku nr 7 do SIWZ "Formularz cenowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Bankowy Zamawiającego nr 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 Wadium w formie pieniężnej musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie znaku sprawy: 2/ZP/17. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
Dodano: 2024-06-03 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w latach 2020-2021 lub do wyczerpania środków
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2021 roku.
Dodano: 2020-10-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Dodano: 2020-05-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2020 roku.
Dodano: 2019-12-05 - Dostawa tonerów i akcesoriów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-09-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Dodano: 2019-06-13 - Sprzedaż oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych do baz HEMS i budynków Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2019-01-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2019 roku
Dodano: 2018-12-28