Przetargi.pl
„Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do belowania odpadów w okresie 12 m-cy – dostawa drutu stalowego”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, Promnik, ul. Św. Tekli
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 461 244 , fax. 413 460 373
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
    Promnik, ul. Św. Tekli 62
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 461 244, fax. 413 460 373
    REGON: 29243397100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do belowania odpadów w okresie 12 m-cy – dostawa drutu stalowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drutu stalowego, ciągnionego, żarzonego Ø 3.7 mm, stosowanego do belownicy kanałowej w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.. Sukcesywne dostawy partii drutu miękkiego ze stali niskowęglowej gatunku C4D, o średnicy Ø 3.7±0,08 mm, wytrzymałości 380-420 Nmm2, wykonanego wg PN-67M-80026, DIN 171 40-177. Drut jest przeznaczony do belowania odpadów w sortowni odpadów. Drut ma być dostarczany na paletach, w dużych kręgach o średnicy zewnętrznej 600-700 mm i wadze do 150 kg/1krąg. Powierzchnia drutu powinna być nasączona olejem. Całkowita, maksymalna wielkość zamówienia wynosi 65.000 kg; zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia wskazanej ilości. 3.1.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy określonej ilości drutu zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem. Minimalna wielkość jednorazowej dostawy wyniesie 6.000 kg. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo do zgłoszenia potrzeby dostawy partii drutu przez Wykonawcę na 3 dni przed terminem dostawy. Dostawy będą się odbywały w godz. 7:00 ÷ 16:30 w dni robocze ; Miejsce dostawy: Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu 4 (RIPOK), ul. Św. Tekli 62. 26-067 Promnik, gmina Strawczyn, woj. świętokrzyskie. 3.1.3. Zamawiający podkreśla, że ilość zamawianego drutu może ulec zmianie, jednakże gwarantuje niezmienność minimalnej, jednorazowej dostawy partii drutu wynoszącej 6.000 kg. Wskazane rozwiązanie jest zgodne z prawem opcji uregulowanej ustawą . Czas realizacji następnych partii zamówienia nie może przekroczyć 72 godzin od momentu złożenia zamówienia przy czym dostawy odbywać się będą wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44333000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach