Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie

Izba Skarbowa w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Wiślna 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 255 73 09 , fax. 012 255 74 65
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Krakowie
    ul. Wiślna 7 7
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 255 73 09, fax. 012 255 74 65
    REGON: 00102127000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów w ilościach i zakresie określonym w Załączniku nr 4, z rozróżnieniem ze względu na miejsce dostawy do budynków Izby Skarbowej w Krakowie: ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, Ośrodek Zamiejscowy w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz, Ośrodek Zamiejscowy w Tarnowie ul. Lwowska 72-96A, 33-100 Tarnów. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do ww. urządzeń pod warunkiem, że materiał równoważny posiada takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 3. Definicje pojęć: a) oryginalne - wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, b) równoważne - wyprodukowane przez innego producenta niż producent urządzenia, do którego są przeznaczone, nowe, nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów; parametry techniczne, w tym jakość i wydajność, odpowiadają materiałom oryginalnym. 4. W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca winien: a) podać nazwę i adres producenta oferowanego produktu, b) dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego produktu w stosunku do każdego produktu oryginalnego określonego w Załączniku nr 4; - dla kaset do monochromatycznych drukarek laserowych - wyniki testów pomiaru wydajności wykonane zgodnie ze standardem ISO/IEC 19752, wskazujące, że wydajność testowanych kaset w porównaniu do kaset oryginalnych jest równa lub większa, - dla kaset do kolorowych drukarek laserowych - wyniki testów pomiaru wydajności wykonane zgodnie ze standardem ISO/IEC 19798, wskazujące, że wydajność testowanych kaset w porównaniu do kaset oryginalnych jest równa lub większa, 5. W przypadku dostawy produktów, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzeń drukujących, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia usterki drogą e-mail lub faxem. 6. W przypadku, gdy czas naprawy awarii/wady/usterki drukarki spowodowanej użyciem równoważnych produktów przekracza 2 dni robocze Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, na czas naprawy, drukarkę zastępczą o takich samych lub wyższych parametrach jak drukarka uszkodzona. Czas naprawy drukarki nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu awarii drogą e-mail lub faxem. 7. Jeżeli w trakcie trwania Umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów w ilości 10% dostarczonej partii odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt ogranicza możliwości sprzętu drukującego (w tym nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia toneru), Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 8. W zależności od potrzeb, Zamawiający może zmienić ilość zamawianych produktów w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia w granicach +/- 30% ilości szt. w danej pozycji, przy zachowaniu cen jednostkowych produktów podanych w ofercie oraz limitu maksymalnej ceny zamówienia (przy czym zaokrąglenia będą korzystne dla Zamawiającego). Zmiany takiej będzie można dokonać przez doręczenie Wykonawcy stosownego oświadczenia. 9. Zamawiający, z przyczyn ekonomicznych, zastrzega sobie prawo do niezrealizowania części zamówienia do wysokości 20% wartości Umowy. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej z partii produktów. 11. Na podstawie art. 36 ust. 4 pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zgodnie z art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 2 500,00 zł 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 dnia 02.12.2009 roku. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1 do pkt 5 pzp. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokona przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 58 1010 1270 0004 0413 9120 0000 6.Wniesienie wadium uznaje się za ważne jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7 pok. 009 przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przesyłania oferty drogą pocztową, dokument potwierdzający wniesienie wadium należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej pieczęcią Wykonawcy z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 9.1.upłynie termin związania ofertą, 9.2.zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, 9.3.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 10.Z zastrzeżeniem pkt 13, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 10.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10.2. który został wykluczony z postępowania, 10.3. którego oferta została odrzucona. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium zgodnie z zapisami pkt 10.2 i 10.3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.Zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: - spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ, - nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1.Spis wszystkich przedkładanych dokumentów 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.Oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ 6.Formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 7.Formularz cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 8.Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - co najmniej jedna dostawa o wartości 100.000 zł 9.Dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw z należytą starannością w rozumieniu zawartej umowy - co najmniej jedna dostawa o wartości 100 000 zł. 10.W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, czyli do złożenia łącznie z ofertą właściwego dokumentu potwierdzającego, zgodnie z zapisem rozdz. I pkt 5 SIWZ. 11.Pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) 12.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE - WSPÓLNY KOMPLET - podpisuje Pełnomocnik 1.Spis wszystkich przedkładanych dokumentów. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 4.Formularz cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 5.Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - co najmniej jedna dostawa o wartości 100.000 zł 6.Dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw z należytą starannością w rozumieniu zawartej umowy - co najmniej jedna dostawa o wartości 100 000 zł. 7.W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, czyli do złożenia łącznie z ofertą właściwego dokumentu potwierdzającego, zgodnie z zapisem rozdz. I pkt 5 SIWZ. 8.Pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ KAŻDY Z WYKONAWCÓW ODDZIELNIE 9.Oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ 10.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach