Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 88-200 Radziejów, ul. Szpitalna 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2853631 , fax. 054 2853701
- Data zamieszczenia: 2014-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 3 3
88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2853631, fax. 054 2853701
REGON: 91033303600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów do pracowni mikrobiologii i laboratorium analitycznego - uzupełnienie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania sukcesywne dostawy materiałów do pracowni mikrobiologii i laboratorium analitycznego - uzupełnienie, a w tym: odczynników, testów, wyrobów sterylnych i podłoży bakteriologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 13 zadań. Jest wskazane aby do wersji papierowej oferty załączono również wersję elektroniczną formularza asortymentowo cenowego - załącznik nr 2 siwz na dowolnym nośniku. 2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z parametrami, opisanymi w specyfikacjach asortymentowo - cenowych - załącznik nr 2 do siwz. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż określone w formularzu asortymentowo cenowym - załącznik nr 2 do siwz. 3. Wszystkie zaoferowane produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być produkowane przez producenta posiadającego min. : Do zadania od 1 do 11. 1) certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 13485 do identyfikacji mikrobiologicznej, 2) deklaracje zgodności, 3) certyfikaty analizy, 4) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej( jeżeli dotyczy), 5) dodatkowe wymogi zawarte w załączniku nr 2 do siwz. Do zadania nr 12 i 13. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał poniższe dokumenty dopuszczające: 1) Certyfikat zgodności CE . 2) Opisaną metodykę wykonywania badań w jęz. polskim 3) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi na terenie RP przepisami prawa. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty o których mowa w pkt. 3. 5. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 7 . 6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w trakcie trwania umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego, w terminie max. 3 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Laboratorium Analityczne w godzinach 8:30 -14:00. 8. Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty wykonania zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury. 9. Okres stałości ceny - przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w załączniku nr 7 do siwz. 10. Opis części zamówienia. 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z 13 zadań winna być pełna - oprócz zadania 10 w którym dopuszcza się dzielenie zadania. 11. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 12. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 13. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 14. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 15. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający informuje, ze dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom zał. nr 6 do siwz zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne. 17. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sond, odczynników, materiałów zużywalnych do badań metodą fluorescencyjnej hybrydyzacji in situ. Nr sprawy 951/P/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy odczynników laboratoryjnych do oznaczenia analitycznych parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, oksymetrii i jonogramów wraz z dzierżawą dwóch aparatów
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa odczynników i akcesoriów do wykonania 4010 rozdziałów elektroforetycznych wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do elektroforezy na żelach agarozowych.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa przeciwciał pierwotnych do automatycznego wykonywania badań immunohistochemicznych, system wizualizacyjny kompatybilny do p/ciał wraz ze wszystkimi potrzebnymi odczynnikami i materiałami zużywalnymi oraz dzierżawa aparatu do barwienia metodą immunohistochemiczną, kompatybilnego z w/w odczynnikami
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa odczynników do barwienia preparatów wraz z dzierżawą aparatu z cytowirówką; manualnych testów do identyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą densytometru; drobnego sprzętu laboratoryjnego; pasków antybiogramowych do oznaczania MIC antybiotyku; odczynników do testów immunochemicznych do analizatorów ADVIA Centaur XP oraz Immulite 2000 XP; odczynników do testów screeningowych; odczynników do testów wykonywanych metodą immunodyfuzji radialnej; gazów specjalnych do chromatografii gazowej wraz z dzierżawą butli; wzorców do analiz metodą chromatografii gazowej.
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa odczynników, barwników i testów kasetkowych do diagnostyki hematologicznej analityki
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa odczynników i akcesoriów do wykonania rozdziałów elektroforetycznych wraz z dzierżawą aparatury
Dodano: 2016-06-30