Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 88-200 Radziejów, ul. Szpitalna 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2853631 , fax. 054 2853701
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 3 3
88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2853631, fax. 054 2853701
REGON: 91033303600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpial-rdziejow.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. BUDOWA ZAMKNIĘTEGO PODJAZDU I BOKSU GARAŻOWEGO Z ZAPLECZEM DLA AMBULANSÓW SANITARNYCH - znak PN-06/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych podzielona na niżej wymienione części: 1) Drewno; 2) Beton; 3) Stal i aluminium; 4) Cegła i bloczki; 5) Cement,kleje, zaprawy;6) Glazura;7) Farby i lakiery;8) materiały ze styropianu; 9) Bramy systemowe; 10) Drzwi; 11) Okna; 12) Zaprawy cementowe i cementowo wapienne; 13) Kostka brukowa; 14) Akcesoria. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu, wnoszą wadium w wysokości: 3 372, zł. Kwoty wadium w rozbiciu na części: Część 1: Drewno 12,00 zł. Część 2: Beton 235,00 zł. Część 3: Stal i aluminium 1700,00 zł. Część 4: Cegła i bloczki 95,00 zł. Część 5: Cement, kleje, zaprawy 150,00 zł. Część 6:Glazura - 35,00 zł. Część 7: Farby i lakiery - 150,00 zł. Część 8: Materiały ze styropianu - 70,00 zł. Część 9:Bramy systemowe - 200,00 zł. Część 10: Drzwi - 120,00 zł. Część 11: Okna - 120,00 zł. Część 12: Zaprawy cementowe i cementowo wapienne - 35,00 zł. Część 13: Kostka brukowa i krawężniki 350,00 zł. część 14: Akcesoria - 100,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuł spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia*: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 Pzp. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 Pzp. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Uwaga: jeżeli w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca w zamian za wyszczególniony wyżej dokument składa oświadczenie o poniżej treści: ............. w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja , zezwolenie lub licencja 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6.Oświadczenie w trybie art. 36 ust.4 prawa wraz z przewidzianym zakresem dostaw. Uwaga!: W przypadku wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym wykazie należy złożyć oświadczenie o treści: ( całe zamówienie zostanie zrealizowane bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom ) *Uwaga! Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. nr 87, poz. 605)...
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych i narzędzi
Dodano: 2016-04-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA REALIZACJI INWESTYCJI: PRZEBUDOWA ULICY UŁAŃSKIEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2015-11-05 - SUKCESYWNE DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA REALIZACJI INWESTYCJI: PRZEBUDOWA ULICY UŁAŃSKIEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2015-08-31 - SUKCESYWNE DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA PRZEBUDOWY ULICY SŁONECZNEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2014-08-29 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-06-13 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-05-23 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu.
Dodano: 2014-04-30 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-04-16 - DOSTAWA MATERIAŁÓW WARSZTATOWYCH dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza Świeciu oznaczenie sprawy ZP-PN-4/ DGT/ 2014
Dodano: 2014-04-07 - Wykonanie ogrodzeń na obiektach OSiR w Inowrocławiu z podziałem na 5 części: 1) zewnętrzne ogrodzenie kortów tenisowych przy ul. Przy Stawku 1, 2) wewnętrzne ogrodzenie kortów tenisowych przy ul. Przy Stawku 1, 3) zewnętrzne ogrodzenie terenu basenu odkrytego przy ul. Świętokrzyskiej 107, 4) wykonanie słupków i szlabanów na terenie Giełdy - Bazar przy ul. Krzymińskiego, w miejscach wjazdu na teren Giełdy - Bazar, 5) wygrodzenie budynku zaplecza sportowego, boiska bocznego przy ul. Krzymińskiego 4 b.
Dodano: 2014-03-31