Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. BUDOWA ZAMKNIĘTEGO PODJAZDU I BOKSU GARAŻOWEGO Z ZAPLECZEM DLA AMBULANSÓW SANITARNYCH - znak PN-06/2009

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2853631 , fax. 054 2853701
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 3 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2853631, fax. 054 2853701
    REGON: 91033303600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpial-rdziejow.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. BUDOWA ZAMKNIĘTEGO PODJAZDU I BOKSU GARAŻOWEGO Z ZAPLECZEM DLA AMBULANSÓW SANITARNYCH - znak PN-06/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych podzielona na niżej wymienione części: 1) Drewno; 2) Beton; 3) Stal i aluminium; 4) Cegła i bloczki; 5) Cement,kleje, zaprawy;6) Glazura;7) Farby i lakiery;8) materiały ze styropianu; 9) Bramy systemowe; 10) Drzwi; 11) Okna; 12) Zaprawy cementowe i cementowo wapienne; 13) Kostka brukowa; 14) Akcesoria.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu, wnoszą wadium w wysokości: 3 372, zł. Kwoty wadium w rozbiciu na części: Część 1: Drewno 12,00 zł. Część 2: Beton 235,00 zł. Część 3: Stal i aluminium 1700,00 zł. Część 4: Cegła i bloczki 95,00 zł. Część 5: Cement, kleje, zaprawy 150,00 zł. Część 6:Glazura - 35,00 zł. Część 7: Farby i lakiery - 150,00 zł. Część 8: Materiały ze styropianu - 70,00 zł. Część 9:Bramy systemowe - 200,00 zł. Część 10: Drzwi - 120,00 zł. Część 11: Okna - 120,00 zł. Część 12: Zaprawy cementowe i cementowo wapienne - 35,00 zł. Część 13: Kostka brukowa i krawężniki 350,00 zł. część 14: Akcesoria - 100,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuł spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia*: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 Pzp. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 Pzp. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Uwaga: jeżeli w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca w zamian za wyszczególniony wyżej dokument składa oświadczenie o poniżej treści: ............. w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja , zezwolenie lub licencja 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6.Oświadczenie w trybie art. 36 ust.4 prawa wraz z przewidzianym zakresem dostaw. Uwaga!: W przypadku wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym wykazie należy złożyć oświadczenie o treści: ( całe zamówienie zostanie zrealizowane bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom ) *Uwaga! Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. nr 87, poz. 605)...

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach