Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg

Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    ul. Chyliczkowska 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
    REGON: 01327098500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg: zadanie nr 1 - dostawa krawężników drogowych, kostki betonowej i obrzeży; zadanie nr 2 - dostawy kruszyw drogowych: piasku, pospółki i kruszywa łamanego; zadanie nr 3 - dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej na warstwę wiążącą i warstwę ścieralną. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części III siwz. Opis przedmiotu zamówienia 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg. ( z podziałem na 3 zadania ). Zadanie nr 1- dostawa krawężników drogowych, kostki betonowej i obrzeży; Zadanie nr 2- dostawy kruszyw drogowych: piasku, pospółki i kruszywa łamanego; Zadanie nr 3- dostawy mieszanki mineralno- bitumicznej na warstwę wiążącą i warstwę ścieralną. 2.Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie nr 1- produkty betonowe - 44114200-4, materiały chodnikowe 44113100-6 Zadanie nr 2- kruszywa - 14212200-2 Zadanie nr 3- bitum i asfalt - 44113600-1 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 1. Dostawa: 1) krawężników betonowych 15x 30 x 100 - 2100 szt; 2) krawężników betonowych 12 x 25 x 100 - 2400 szt; 3) obrzeży betonowych 8 x 30 x 100 - 3700 szt; 4) kostki betonowej o grubości 6 cm, kolor szary, wzór Holland - 4100 m2 5) kostki betonowej o grubości 8 cm, kolor grafit, wzór Holland - 900 m2 6) kostki betonowej o grubości 8 cm, kolor czerwony, wzór Holland - 200 m2 2. Dostawy materiałów będą odbywać się na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze przy ul. Żwirowej 50/52, gmina Lesznowola 05-506, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, między godziną 700 a 1500 . 3. Krawężniki i obrzeża muszą spełniać wymagania normy PN:EN 1340:2004, klasa D,I,T. 4. Kostka musi spełniać wymogania normy PN-EN 1338:2005 klasa D,I,B. 5. Każda fakturowana dostawa musi mieć załącznik z odpowiednią deklaracją zgodności, świadectwem jakości, atestem. 6. Dostawy realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2015r. 7. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie faktycznie zamówionej i dostarczonej przez Zamawiającego ilości materiałów; 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości materiałów w stosunku do założonych ilości, przy czym zobowiązuje się do minimalnej realizacji przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy. Zadanie nr 2 Dostawa: 1) piasku kopanego - 1120 ton; 2) pospółki - 966 ton; 3) kruszywa łamanego ( kliniec ) 4-31,5 mm - 2500 ton 4) kruszywa łamanego ( tłuczeń ) 31,5 - 63 mm - 2000 ton; Dostawy wszystkich rodzajów materiałów będą odbywać się na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze przy ul. Żwirowej 50/52, gmina Lesznowola 05-506, w godzinach 700 -1500 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. Zamówienie w/w kruszyw zostanie potwierdzone faxem w dniu podpisania umowy. Kruszywa drogowe muszą spełniać wymogania PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu i PN-EN 13242:2004 + A1:2010 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Minimalne wymagania dla kruszyw łamanych: Odporność na rozdrabnianie LA30 Nasiąkliwość WA24-1 Mrozoodporność F1 Zawartość pyłów f4 Każda fakturowana dostawa musi mieć załącznik z odpowiednią deklaracją zgodności. Dostawy realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy do 15 .12.2015r. - dostawy będą się odbywać sukcesywnie na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze, ul.Żwirowa 50/52, 05-506 Lesznowola w terminie od podpisania umowy do 15 grudnia 2015r. - zamówienia będą składane telefonicznie przed planowaną dostawą. Dostawy będą realizowane w godzinach 7.00- 15.00 w dni robocze (poniedziałek - piątek). Zadanie nr 3 Dostawa: 1) Masy mineralno - bitumicznej na warstwę wiążącą średnioziarnistej, półzwartej, kategoria ruchu KR-2, standard I, - w ilości 1210 ton. 2) Masy mineralno - bitumicznej na warstwę ścieralną średnioziarnistej, zwartej, kategoria ruchu KR-2, standard I, - w ilości 1065 ton. 3) Odbiór będzie się odbywał u producenta w jego wytwórni, która nie może być zlokalizowana w odległości większej niż 10 km od granicy terytorium powiatu piaseczyńskiego poruszając się drogami klasyfikowanymi jako powiatowe, wojewódzkie i krajowe (dojazd do wytwórni nieobjęty specjalnymi zezwoleniami dopuszczającymi do ruchu w obszarach miejskich). 4)Wielkość zamówienia na dany dzień określana będzie telefonicznie i potwierdzana faxem lub e-mailem przed planowanym odbiorem. 5)Odbiory materiału w godzinach od 730 do 1500 w dni robocze, w terminie do 30 października 2015r. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia. Minimalna ilość dostaw, którą Zamawiający zobowiązuje się odebrać wynosi 80%. Termin realizacji: zadanie nr 1 i zadanie nr 2: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2015r. Zadanie nr 3: 30 października 2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną