Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Al. Wolności 4 4
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
REGON: 00131386100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wszystkie materiały muszą posiadać właściwe certyfikaty jakościowe lub równoważne. 3.Wykonawca będzie dostarczał przed - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. - wypełnioną Ofertę - załącznik nr 1 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 - projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3 Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie dokumentu za zgodność z oryginałem powinno zawierać adnotację za zgodność z oryginałem oraz imienną pieczątkę i podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-22 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych na potrzeby, Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-03 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych na potrzeby, Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby grupy remontowej UKW
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa materiałów budowlanych i metalowych
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, hydraulicznych, elektrycznych i posadzkowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ORION w Ciechocinku
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby grupy remontowej UKW
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa materiałów budowlanych potrzebnych do wykonania remontu pomieszczeń nr 11, 12, 14, 15, 16, 18, 18a, 19, 116, 129 w bloku E przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa materiałów budowlanych i narzędzi
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa materiałów budowlanych, malarskich, stolarskich, materiałów różnych i narzędzi; materiałów hydraulicznych; materiałów elektrycznych.
Dodano: 2015-06-10