Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
- Data zamieszczenia: 2019-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
REGON: 14058042800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, urządzeń biurowych oraz materiałów do archiwizacji na potrzeby jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, urządzeń biurowych oraz materiałów do archiwizacji dla jednostek organizacyjnych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Zamówienia będą dostarczane w ramach bieżącego zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego i dostarczane do następujących jednostek organizacyjnych: 1) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków; 2) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Chopina 1, 00-559 Warszawa, w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości pokój nr 202; 3) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej; ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin; 4) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock. Zamawiający informuje, iż liczba oraz adres wskazanych jednostek organizacyjnych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: część 1 – materiały biurowe; część 2 – urządzenia biurowe; część 3 – materiały do archiwizacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonywania zostały szczegółowo określone w formularzu cenowo - ofertowym (załącznik nr 2 A, 2 B, 2 C) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3), stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale 7 SIWZ w następującym układzie: 1) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz cenowo - ofertowy (załącznik Nr 2 A, 2 B, 2 C do SIWZ ) w zakresie części na którą Wykonawca składa ofertę; 3) karty katalogowe lub specyfikacje techniczne produktów zgodnie z zapisami rozdziału 7 ust. 1 pkt. 3); 4) (jeżeli dotyczy) dowody potwierdzające równoważność oferowanego produktu; 5) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo (zgodnie z zapisami rozdz. 11 SIWZ); 6) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z zapisami rozdz. 11 SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. Biurowych oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon.
Dodano: 2023-10-15 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa materiałów biurowych, tonerów
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-03-30 - Dostawa artykułów biurowych, tonerów, płytek CD i DVD, oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2023-03-06 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-02-06