Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, urządzeń biurowych oraz materiałów do archiwizacji na potrzeby jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    ul. Przy Rondzie 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
    REGON: 14058042800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, urządzeń biurowych oraz materiałów do archiwizacji na potrzeby jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, urządzeń biurowych oraz materiałów do archiwizacji dla jednostek organizacyjnych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Zamówienia będą dostarczane w ramach bieżącego zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego i dostarczane do następujących jednostek organizacyjnych: 1) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków; 2) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Chopina 1, 00-559 Warszawa, w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości pokój nr 202; 3) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej; ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin; 4) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock. Zamawiający informuje, iż liczba oraz adres wskazanych jednostek organizacyjnych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: -część 1 – materiały biurowe;-część 2 – urządzenia biurowe;-część 3 – materiały do archiwizacji. Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonywania zostały szczegółowo określone w formularzu cenowo - ofertowym (załącznik nr 2 A, 2 B, 2 C) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3), stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale 7 SIWZ w następującym układzie: 1) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz cenowo - ofertowy (załącznik Nr 2 A, 2 B, 2 C do SIWZ ) w zakresie części na którą Wykonawca składa ofertę; 3) karty katalogowe lub specyfikacje techniczne produktów zgodnie z zapisami rozdziału 7 ust. 1 pkt. 3); 4) (jeżeli dotyczy) dowody potwierdzające równoważność oferowanego produktu; 5) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo (zgodnie z zapisami rozdz. 11 SIWZ); 6) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z zapisami rozdz. 11 SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach