Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, pamięci przenośnych USB i kart pamięci flash dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/10-2014/DOP-z)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, pamięci przenośnych USB i kart pamięci flash dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/10-2014/DOP-z)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, pamięci przenośnych USB i kart pamięci flash dla UMCS w Lublinie, obejmujące następujące zadania: Zadanie I: Dostawa materiałów biurowych, Zadanie II: Dostawa kart pamięci USB i pamięci przenośnych flash. Przez podanie w załączniku nr 2.1 do SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisanym w SIWZ, jest zobowiązany wpisać nazwę i producenta zaoferowanego przez siebie produktu równoważnego w załączniku nr 2.1 do SIWZ w komórce nazwa i producent oferowanego artykułu. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ (odpowiednio dla zadań) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 20% ilości materiałów biurowych, pamięci przenośnych USB, kart pamięci flash przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego; a)prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; b)cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu asortymentowo - cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do umowy); c) zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. d) Jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa. e) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 - 10 000,00 PLN; Zadanie 2 - 3 000,00 PLN. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBANK S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem Wadium w postępowaniu na dostawy materiałów biurowych PN/10-2014/DOP-z; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być również w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 4a ustawy Pzp może zatrzymać wadium Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach