Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-94 35 115 55 , fax. 0-94 35 115 55
- Data zamieszczenia: 2014-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak
ul. Łopuskiego 13 13
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-94 35 115 55, fax. 0-94 35 115 55
REGON: 33144461100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i ksero-kopiarek. UWAGA: postępowanie podzielone na dwa zamówienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek wg kodów CPV: 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe, 30100000-0 - maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli, 30192113-6 - wkłady drukujące, 30197630-1 - papier do drukowania, 30125110-5 - toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 - toner do fotokopiarek. (Wspólnego Słownika Zamówień wprowadzonym Rozporządzeniem Komisji Wspólnoty Europej-skiej nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 roku). Wielkość przedmiotu zamówienia określona jest w załącznikach do SIWZ nr 1 A i 1 B opublikowanych na stronie internetowej BIP zamawiającego- http://zsehkolobrzeg.finn.pl/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsehkolobrzeg.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla ZUT w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo - biurowych przez okres 24 miesięcy dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów papierniczych i tonerów.
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna (realizowana etapami) dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku
Dodano: 2016-03-08 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru biurowego do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-03-08 - Materiały biurowe
Dodano: 2016-01-26