Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy kopert, teczek papierowych, bloków, segregatorów i innych materiałów biurowych do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 w asortymencie wskazanym w załącznikach nr 5a-5c do SIWZ– Formularze cenowe, dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 oddzielne zadania (części): a)Zadanie nr 1 – Koperty, b)Zadanie nr 2 – Teczki i skoroszyty, c)Zadanie nr 3 – Różne materiały biurowe. 3.Zamawiający wymaga, aby zamawiany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne zadania, z tym, że złożona oferta musi obejmować cały asortyment danego zadania (wszystkie pozycje). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 5a-5c do SIWZ, dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199230-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), dla zadania nr 2 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) dla zadania nr 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) Łącznie: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną