Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
- Data zamieszczenia: 2020-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
REGON: 28860400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy maseczek ochronnych 3-warstwowych, jednorazowych, niejałowych dla studentów i pracowników Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy maseczek ochronnych 3-warstwowych, jednorazowych, niejałowych dla studentów i pracowników Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, przez okres: od daty podpisania umowy do 30.06.2021r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), w tym ilości, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – ARKUSZ OFERTOWY (FORMULARZ CENOWY), stanowiący integralną część SIWZ. 3. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18143000-3. 4. Złożona oferta musi zawierać całość przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 2 – ARKUSZU OFERTOWYM (FORMULARZU CENOWYM) do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby zamawiane maseczki stanowiące przedmiot zamówienia posiadały termin ważności 12 miesięcy od daty otrzymania przez Zamawiającego, pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 6. Wykonawca będzie miał obowiązek wraz z dostawą towaru dostarczenia karty charakterystyk, a także na żądanie Zamawiającego, atestów i świadectw, o ile są wymagane prawem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Dokument Numer Załącznika OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY Wypełniony Formularz ofertowy Załącznik nr 1 1. Wypełniony Arkusz ofertowy (formularz cenowy) - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Załącznik nr 2 2. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 3 3. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 4 4. Opcjonalnie: oświadczenie o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 5 5. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 8 6. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- EOP.332.10.23 Dostawa rękawic ochronnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa półmasek FFP3
Dodano: 2021-11-08 - Dostawa półmasek FFP3 bez zaworka
Dodano: 2021-10-11 - Dostawa ochraniaczy na buty - długie
Dodano: 2021-05-06 - dostawa masek ochronnych
Dodano: 2021-02-01 - ZAKUP MASEK OCHRONNYCH JEDNORAZOWYCH
Dodano: 2021-01-27 - ZAKUP PÓŁMASEK FILTRUJĄCYCH FFP2
Dodano: 2021-01-27 - ZAKUP MASEK OCHRONNYCH FFP3
Dodano: 2021-01-25 - Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów
Dodano: 2021-01-08