Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ŁUGU SODOWEGO

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 725 000 , fax. 586 727 474
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 586 725 000, fax. 586 727 474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY ŁUGU SODOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wodorotlenku sodu do instalacji podczyszczania odcieków, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością przedłużenia trwania umowy z uwagi na niewykorzystanie limitu 130 Mg, na zasadach opisanych poniżej: a) Wodorotlenek sodu roztwór 50 % techniczny o parametrach: • wodorotlenku sodu 49%-51% (wg ISO 979) • Zawartość chlorku sodu %(m/m), mniej niż 0,05% • Zawartość chloran (V) sodu %(m/m), mniej niż 0,005% • Zawartość węglanu sodu %(m/m), mniej niż 0,2% • Zawartość żelaza mg/kg, mniej niż 5 mg/kg • Temperatura w trakcie dostawy nie powinna przekraczać 35oC b) Całkowita ilość roztworu ługu sodowego 130 Mg (85 751 dm3), c) Czas dostawy – 3 dni robocze do zbiornika ZP80. d) Zamówienia jednostkowe wysyłane będą za pomocą poczty elektronicznej. e) Częstotliwość dostaw nie rzadziej niż raz na 5 tygodni; w przypadku awarii lub przestoju w pracy podczyszczalni czas pomiędzy poszczególnymi dostawami może ulec wydłużeniu, o czym wykonawca zostanie poinformowany nie później niż 72 godziny po wystąpieniu awarii. f) Dostawy wodorotlenku sodu odbywać się będą do zbiornika ZP 80 –Jednostkowa dostawa wyniesie co najmniej 5 m3 (7600 kg). Maksymalna ilość 8 m3 (12160 kg). Do zbiornika możliwy będzie przeładunek za pomocą cysterny zgodnie z dokumentacją zbiornika. Punkt załadunkowy wyposażony jest w złącze typu Camlock B3 - 4 cale. Dopuszcza się załadunek zbiornika ZP 80 ze zbiorników DPPL. Zakładana częstotliwość dostaw – nie rzadziej niż 1 raz na 5 tygodni. g) Dostawa odbywać się będzie, zgodnie z przepisami BHP i kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej oraz dokumentacją zbiornika h) Rozładunek odbywać się będzie w godz. 8-14 (od poniedziałku do piątku), zgodnie z kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej, i) Transport na terenie zakładu zgodnie z ADR, j) Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca (Dostawca) dołączy dokument wydania ługu sodowego, dokument przewozowy oraz świadectwo badania jakości. k) Dokument wydania ługu sodowego zawierać będzie w szczególności następujące informacje: 1. datę wydania dokumentu, 2. nazwę producenta ługu sodowego, 3. miejsce przyjęcia ługu sodowego, 4. datę i godzinę przyjęcia ługu sodowego, 5. ilość dostarczonego ługu sodowego wyrażonego w kg, 6. numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego ług sodowy, 7. podpis osoby przekazującej i przyjmującej. l) Maksymalny czas rozładunku ługu sodowego wynosi 3 godziny, m) Cena jaką Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdą dostawę jednostkową ustalana będzie jako iloczyn ilości dostarczonego ługu sodowego (kg) podanej na dokumencie wydania ługu sodowego oraz stawki jednostkowej netto za 1 kg ługu sodowego podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Do tak obliczonej ceny zostanie doliczony podatek VAT w stawce wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w dniu wystawiania faktury. Cena ta jest stała przez cały okres obowiązywania umowy. n) Miejsce dostaw: „EKO DOLINA” Sp. z o. o., Łężyce Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo. o) Transport, rozładunek i przetoczenie ługu sodowego do zbiorników Zamawiającego zapewnia Wykonawca. p) Wykonawca podpisując umowę udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot każdej z dostaw jednostkowych na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru dokonanego w sposób opisany w §3 ust. 16 (załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA: W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu, z którymi Wykonawca oraz jego personel i podmioty, którymi posłużył się on wykonując umowę mają obowiązek zapoznania się przed realizacją umowy w miejscu spełnienia świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24311520-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium w oryginale. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019.1843 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach