Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy leków do celów terapeutycznych oraz płynów infuzyjnych dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie

Opolskie Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Wyzwolenia 11
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4319042 - 44 , fax. 077 4319019
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rehabilitacji
    ul. Wyzwolenia 11 11
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 077 4319042 - 44, fax. 077 4319019
    REGON: 00065453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy leków do celów terapeutycznych oraz płynów infuzyjnych dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - leki różne Pakiet nr 2 - antybiotyki Pakiet nr 3 - enoxaparin Pakiet nr 4 - nadroparinum Pakiet nr 5 - płyny infuzyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 8900 PLN (osiem tysięcy dziewięćset złotych) Pakiet nr 2 - 680 PLN (sześćset osiemdziesiąt złotych) Pakiet nr 3 - 1300 PLN (jeden tysiąc trzysta złotych) Pakiet nr 4 - 600 PLN (sześćset złotych) Pakiet nr 5 - 1900 PLN (jeden tysiąc dziewięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy zadania o charakterze złożoności porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 Ustawy pzp), 5. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu. 6. Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z dostarczoną Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, a także uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, e. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6. g. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (o ile dotyczy) wraz z zobowiązaniem się Wykonawcy do okazania dokumentu pozwolenia na wyraźne żądanie Zamawiającego - załącznik nr 4;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach