Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
- Data zamieszczenia: 2010-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Al. Wolności 4 4
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
REGON: 00131386100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy koagulantu - siarczanu żelazawego oraz poliakryloamidu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa koagulantu - siarczanu żelazawego wraz z transportem do Oczyszczalni Ścieków w Koronowie ul. Pomianowskiego. Łączna ilość koagulantu nie przekroczy w ciągu 24 m-cy 264 ton. Koagulant (siarczan żelazawy) ma zastosowanie do strącania zawartości fosforu w Oczyszczalni Ścieków w Koronowie. Specyfikacja produktu: - Fe całkowite 11,65 - 12,80% - Fe2 0,2 - 0,7% - Wolny kwas siarkowy H2SO4 - 0% Zawartość metali ciężkich - Ołów (Pb) do 0,5mg/kg - Kadm (Cd) 0,5mg/kg - Miedź (Cu)1,0mg/kg - Nikiel (Ni) 20mg/kg - Chrom (Cr) 25mg/kg - Cynk (Zn)20mg/kg Gęstość 1,5 - 1,6g/m3 /20?C Temperatura krzepnięcia ok. -35?C - 40?C Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego Oczyszczalnia Ścieków w Koronowie ul. Pomianowskiego na podstawie składanych zamówień telefonicznych w ciągu pięciu dni roboczych, partiami wynoszącymi 24 tony. Warunki płatności- przelew 30 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego. Wykonawca dołączy do każdej dostawy świadectwa kontroli jakości oraz kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej. Termin realizacji zamówienia: wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy realizowane będą na składane zamówienie telefoniczne lub faksem w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 24 miesięcy. W przypadku zmniejszenia ilości faktycznie zamawianych dostaw podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243131222
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną