Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2012-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: wymiary: format netto pojedynczego biletu wchodzącego w skład karnetu: szerokość - 70 mm; wysokość - 35 mm; format netto całego karnetu składającego się z 2 biletów: szerokość - 140 mm; wysokość - 35 mm; spady: 3 mm; kolory: CMYK 4/0; papier wartościowy o barwie białej, o gramaturze 80g/m2 z unikalnym i zastrzeżonym znakiem wodnym wykorzystywanym wyłącznie przez Wykonawcę; nitki (sploty UV) w masie papieru świecące pod wpływem światła UV - ultrafioletowego, w co najmniej dwóch kolorach; numerator farbą świecącą pod wpływem światła UV - ultrafioletowego; znaki niewidoczne optycznie po druku świecące pod wpływem światła UV - ultrafioletowego; perforacja oddzielająca poszczególne bilety na karnecie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; numerator biletów (7-cyfrowy) naniesiony farbą fluorescencyjną w kolorze i miejscu wskazanym przez Zamawiającego; karnety klejone w bloczki po 100 sztuk w lewym krótszym boku/brzegu, każdy bloczek zakończony paskiem zwykłego papieru np. offsetowego w wymiarach karnetu; dwa rodzaje karnetów: o nominale 2,30 zł w ilości 700 000 (słownie: siedemset tysięcy) sztuk, tj. 1 400 000 (słownie: milion czterysta tysięcy) pojedynczych odcinków karnetu; o nominale 6,00 zł w ilości 500 000 (słownie: pięćset tysięcy) sztuk, tj. 1 000 000 (słownie: milion) pojedynczych odcinków karnetu. Opis karnetów biletowych: a) Wykonawca, w okresie obowiązywania umowy, zobowiązany jest do zabezpieczenia materiałów służących do drukowania karnetów będących przedmiotem niniejszego zamówienia przed dostępem osób nieupoważnionych. Zabezpieczenia wymagają w szczególności papier, poddruki oraz pozostałe materiały służące do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca niezwłocznie po zrealizowaniu ostatniego zamówienia złożonego przez Zamawiającego oraz podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - bez zastrzeżeń, dokona komisyjnego zniszczenia niewykorzystanych poddruków oraz pozostałych materiałów służących do realizacji zamówienia. Komisyjne zniszczenie niewykorzystanych poddruków oraz pozostałych materiałów służących do realizacji zamówienia odbędzie się po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający i Wykonawca sporządzą wówczas protokół zniszczenia podpisany przez obie strony. b) Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CS2). c) Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty podpisania umowy w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu FTP. d) Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. e) Sposób pakowania karnetów: paczki po 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk. Każda paczka opisana cyfrowo przedziałem numeracji karnetów w paczce, rodzajem oraz ilością np. karnet 2x2,30 zł od nr .. do nr.. w ilości .. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość maksymalnie dwukrotnej zmiany treści karnetów oraz zmiany ilości odcinków w karnecie w zakresie od 1 (jeden) do 5 (pięć) - w całym okresie obowiązywania umowy. W takim przypadku karnet stanowić będzie zadana przez Zamawiającego wielokrotność pojedynczego odcinka opisanego w tabeli powyżej. Ostateczny projekt graficzny uwzględniający wszystkie zmiany zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CS2) w dniu złożenia kolejnego zamówienia w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu FTP. g) Wykonawca będzie zobowiązany ponownie wykonać i doręczyć Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof obejmujący wprowadzone zmiany. Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 2. Ilość asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu o 10% w stosunku do ilości wskazanych w pkt.1 - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1/ Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. 2/ Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy karnetów biletowych
Dodano: 2016-04-13 - Jednorazowa dostawa druków dyplomów, świadectw ukończenia studiów podyplomowych, opraw do suplementów
Dodano: 2015-07-15 - sukcesywne dostawy plakatów, druków i naklejek oraz dostawa schematów na przystanki , informatorów, druków i rolek termicznych do drukarek termicznych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa druków dyplomów, świadectw ukończenia studiów podyplomowych, indeksów studiów doktoranckich, lokat, opraw do suplementu
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa druków szpitalnych i akcydensowych dla UCK
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa plakatów typu Citylight, schematów na przystanki i naklejek lico znaku drogowego D-15 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-06-10 - sukcesywne dostawy plakatów oraz dostawa plakatów, informatorów, schematów i naklejek do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-15 - Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dodano: 2014-04-17 - Sukcesywne dostawy karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-03-20