Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01445 Warszawa, ul. E. Ciołka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 360 191 , fax. 228 378 127
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11
    01445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 360 191, fax. 228 378 127
    REGON: 101839600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. Opis potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzach Cenowych, stanowiących Załączniki od nr 4.1 do nr 4.8 do niniejszej SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 8 pakietów: Pakiet nr 1 – Igły, strzykawki, kaniule. Pakiet nr 2 – Drobny sprzęt medyczny. Pakiet nr 3 – Wzierniki uszne. Pakiet nr 4 – Papiery medyczne. Pakiet nr 5 – Żel do EKG, USG i Holtera, pasty. Pakiet nr 6 – Serwety. Pakiet nr 7 – Podkłady celulozowe. Pakiet nr 8 – Rękawice medyczne 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na poszczególne pakiety. 4. Ilości wskazane w Załącznikach od Nr 4.1 do Nr 4.8 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi do wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie minimum 90% wartości podanej w ofercie. 5. Zamawiający wymaga, aby termin ważności dostarczanego przedmiotu zamówienia wynosił w momencie dostawy minimum 12 miesięcy. Gwarancje liczone są od dnia dostawy. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie UE. 7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w formularzu cenowym oraz niniejszym rozdziale. 8. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany przedmiot zamówienia będzie wysokiej jakości. 9. Opakowanie danego materiału musi zawierać następujące informacje: nazwę producenta, nazwę produktu, ilość sztuk w danym opakowaniu/kartonie, numer serii, datę ważności. 10. Przedmioty dostawy powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach