Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98300 Wieluń, ul. Szpitalna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 406 800 , fax. 438 406 801
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
ul. Szpitalna 16
98300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 406 800, fax. 438 406 801
REGON: 31014300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego w tym: papierów rejestracyjnych, żeli, elektrod, szczypiec biopsyjnych, pojemników jednorazowych, pieluchomajtek i innych dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu. Zamówienie zostało podzielone na 22 pakiety: Pakiet nr 1 Papiery, żele; Pakiet nr 2 Elektrody do diatermii; Pakiet nr 3 Pieluchomajtki; Pakiet nr 4 Elektrody do EKG, defibrylatora;Pakiet nr 5 Resuscytatory; Pakiet nr 6 Szczoteczki Cytologiczne do bronchoskopii, szczypce biopsyjne;Pakiet nr 7 Torby na wymiociny, baseny, kaczki, nerki papierowe; Pakiet nr 8 Kieliszki do lekarstw, pojemniki medyczne, zestawy do lewatyw, opaski do identyfikacji pacjenta, tace na leki, worki na zwłoki i inne; Pakiet nr 9 Termometry, aparaty do mierzenia ciśnienia; Pakiet nr 10 Słoje do moczu, baseny, kaczki; Pakiet nr 11 Ustniki, nebulizatory; Pakiet nr 12 Ambu, mankiety, czujniki do pulsoksymetru i inne; Pakiet nr 13 czujnik, klips, kabel; Pakiet nr 14 Kabel jednorazowy, elektr.neutralna; Pakiet nr 15 Kaczki jednorazowe; Pakiet nr 16 Okulary ochronne, minutniki, opony, koła; Pakiet nr 17 Kołnierze ortopedyczne; Pakiet nr 18 Kable monopolarne, filtry do laparoskopu, zestawy drenów; Pakiet nr 19 Łyżki do laryngoskopów; Pakiet nr 20 Nożyczki, szczotki, koce ratunkowe, maski anestezjologiczne; Pakiet nr 21 Uchwyty jednorazowe z elektrodą, noże; Pakiet nr 22 Cewniki- katetery do embolektomii 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres i ilości zawiera załączniki do SIWZ – Formularze asortymentowo-cenowe. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty: deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 211 ze zm.) 4. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP oferowanych wyrobów. 5. Przedmiot zamówienia został określony przez Zamawiającego na podstawie przepisów Ustawy Pzp oraz w oparciu o własne potrzeby. Wszystkie wyszczególnione pozycje są niezbędne Zamawiającemu do wykonywania działalności leczniczej i przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych. 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności liczony od dnia dostawy. 7. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, możliwe jest dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski. 8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy oferowane wyroby spełniają wymagania określone w SIWZ Zamawiający uprawniony jest do żądania od Wykonawcy dostarczenia próbek 9. Do oferty należy dołączyć kopie stron katalogowych informujących o parametrach zaoferowanego produktu, z zaznaczeniem którego pakietu i których pozycji dotyczą. 10. W przypadku, gdy dany wyrób nie jest już produkowany ( stale lub tymczasowo) a nie ma na rynku innego równoważnego, którym można byłoby go zastąpić, należy wycenić ten produkt podając ostatnią cenę sprzedaży oraz uwagę o ego braku. 11. Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie określeń, o których mowa w art. 29.3 i art. 30.1-3 ustawy Pzp, wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”. Przez materiały i urządzenia równoważne należy rozumieć materiały i urządzenia o właściwościach równych lub lepszych niż określone w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów medycznych II
Dodano: 2024-06-10 - 52/WR/ZP/D/2024 Dostawy kriosond kompatybilnych z urządzeniem Erbe CRYO2
Dodano: 2024-06-03 - 53/WR/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów do egzoskopu Orbeye
Dodano: 2024-06-03 - 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
Dodano: 2024-05-31 - 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
Dodano: 2024-05-27 - 91/TP/ZP/D/2024-dostawy rękawic medycznych
Dodano: 2024-05-16 - 45/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-04-03 - 43/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi.
Dodano: 2024-03-01 - Sprzedaż i dostawa wkładów do wstrzykiwacza Guebert OpiVantage oraz innych zużywalnych materiałów.
Dodano: 2024-02-15