Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów i wyrobów medycznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800 , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2021-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    Szpitalna 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów i wyrobów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów i wyrobów medycznych, zgodnie z zapotrzebowaniem określonym w załączniku nr 1 do Zapytania – Formularzu oferty. 2. Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie do apteki szpitalnej, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00, w terminie 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia w formie pisemnej, za pomocą faxu lub poczty e-mail. Wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 3. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do jednego z magazynów apteki szpitalnej SPZOZ w Wieluniu, każdorazowo wskazany przez Zamawiającego. Do każdej dostawy należy wystawić fakturę (papierową lub elektroniczną przez platformę PEF). Wartość każdej dostawy obejmuje: wartość zamawianego towaru, koszt jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego i rozpaletowania do magazynu wskazanego przez pracownika apteki szpitalnej. 4. Główne kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33199000-1 Odzież medyczna 5. Szczegółowe kody CPV dla poszczególnych części zamówienia oraz poszczególnych pozycji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - Formularze asortymentowo-cenowe. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe. 7. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia. W zależności od rodzaju oferowanego produktu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.).Oferowany asortyment powinien posiadać Deklarację Zgodności CE, Certyfikat CE i Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ich na każde wezwanie zamawiającego. 8. W przypadku, gdy opisany w specyfikacji przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia. 9. Wymaga się dostarczenia wraz z ofertą próbek oferowanego asortymentu - w ilości po 1 szt. do każdej pozycji zadania lub w ilości 1 szt. (wszystkie pakiety). Próbki składa się w celach informacyjnych, porównania zgodności ze złożoną ofertą i prób użytkowych. Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy, jakiego zadania i której pozycji zadania dotyczy i napisem „ próbki” oraz spisem załączonych próbek. 10. Wymaga się dostarczenia wraz z ofertą katalogu do oferowanego asortymentu (wszystkie pakiety).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach