Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY GRANULATÓW DLA ZWIERZĄT DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
    ul. Wróblewskiego 42374
    51618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
    REGON: 2112521900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY GRANULATÓW DLA ZWIERZĄT DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy granulatów dla zwierząt, których zestawienie asortymentowo-ilościowe zawiera załącznik nr 1 do SIWZ ( opis przedmiotu zamówienia) Wykonawca będzie przez cały czas obowiązywania umowy dostarczał towar partiami na podstawie wcześniej złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub faksem zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem i na koszt Wykonawcy do Magazyny Zamawiającego w godzinach porannych , nie później niż do godz. 09.00. Jakość towaru będzie sprawdzana każdorazowo przy odbiorze. Za dostarczoną i odebraną każdorazowo część towaru Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność wyliczoną w oparciu o ceny jednostkowo zawarte w ofercie. Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy zaakceptowany przez obie strony. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępując do postępowania zobowiązani są do wniesienia wadium na poszczególne zadania (części) w wysokości: - zadanie nr 1 – 2522,00 zł, - zadanie nr 2 - 5419,00 zł, - zadanie nr 3 - 25,00 zł, - zadanie nr 4 – 309,00 zł, 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert – kwota musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 29 sierpnia 2018 do godz. 11.00 3. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007r, Nr 42 poz. 275 z póź. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach