Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy gazu płynnego oraz montaż i dzierżawę zbiorników z wyposażeniem.

Wójt Gminy Łubniany ogłasza przetarg

  • Adres: 46-024 Łubniany, ul. Opolska 104
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 077 4270533 , fax. 077 4215024
  • Data zamieszczenia: 2009-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Łubniany
    ul. Opolska 104 104
    46-024 Łubniany
    tel. 077 4270533, fax. 077 4215024
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy gazu płynnego oraz montaż i dzierżawę zbiorników z wyposażeniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy gazu płynnego oraz montaż i dzierżawę zbiorników z wyposażeniem, w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy: Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan techniczny oraz montaż i dzierżawa dwóch zbiorników podziemnych wraz z wyposażeniem. Gaz płynny będzie przeznaczony do zasilania kotłowni, która służyć będzie do ogrzewania czterech obiektów (Szkoła Podstawowa, Łubiański Ośrodek Działalności Kulturalnej wraz z remizą OSP, Ośrodka Zdrowia wraz ze Stacją Caritas oraz w przyszłości budynku wielofunkcyjnego). Wartość szacunkowa powyżej 14 000 euro, mniejsza niż określona w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 /Dz. U. z 2007 r., Nr. 241, poz. 1762/ na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091221104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 9000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ubiegłych trzech lat co najmniej cztery zadania o zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem (tj. dostawa gazu płynnego w ilości min. 150 000 litrów w ciągu trwania umowy). 6. Posiadają lub mają dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia tj. dysponują specjalistycznymi wozami do przewozu gazu płynnego - minimum jedna - autocysterna. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie posiadanego sprzętu, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 8. Akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia. 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna (obowiązująca na czas trwania umowy) koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (Dz. U. z 2006 r. nr 89 poz. 625 z późn). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz posiadanego sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu. 8. Zaakceptowany druk umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubniany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach