Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg
- Adres: 34500 Zakopane, ul. Janosówka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 20 118 26 , fax. 18 20 118 26
- Data zamieszczenia: 2018-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
ul. Janosówka
34500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 18 20 118 26, fax. 18 20 118 26
REGON: 49057352600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sp4zakopane@edupage.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy gazu płynnego oraz montaż i dzierżawa zbiorników z wyposażeniem na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zakopanem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia : sukcesywna dostawa gazu płynnego propan techniczny oraz montaż i dzierżawa( przez dzierżawę zbiorników należy rozumieć zbiorniki wraz z niezbędnymi urządzeniami i armaturą) dwóch zbiorników podziemnych i przyłączami do dwóch budynków wg. posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Tatrzańskiego, tj. : 1) Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zakopanem, 2) Gimnazjum Nr 3 w Zakopanem, Przedmiot umowy w zakresie dzierżawy zbiorników i instalacji opisują: 1) Projekt budowlany, 2) Projekt wykonawczy, 3) STWIOR, 4) Przedmiar robót jako materiał pomocniczy o randze poglądowej, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Sukcesywna dostawę gazu skroplonego propan techniczny o wartości opałowej nie mniejszej niż 35 MJ/m3 i pozostałych parametrach zgodnych z obowiązującą normą, potwierdzonych każdorazowo podczas dostawy stosownym certyfikatem w szacowanej ilości 30 m3/rocznie przez okres trwania umowy. 2) Dostawę, montaż i dzierżawę dwóch podziemnych zbiorników na gaz płynny o pojemności 6700 dm3, która obejmuje w szczególności: a) Roboty ziemne i betonowe niezbędne do posadowienie zbiorników oraz ich zasypka. Zamawiający dopuszcza zmianę posadowienia z płyty żelbetowej na podsypkę piaskową , po akceptacji projektanta, b) dostawę i montaż zbiorników podziemnych z niezbędnym do ich eksploatacji instalacjami i armaturą, c) wykonanie ochrony katodowej zbiorników , d) wykonanie uziemienia otokowego zbiorników e) wykonanie przyłączy gazowych do dwóch obiektów wraz z niezbędną armaturą oraz robotami ziemnymi, f) wykonanie ogrodzenia zbiorników z dostępnych na rynku atestowanych systemów g) demontaż instalacji zbiornikowej i zasilającej po zakończeniu umowy, h) ustanowienie w imieniu Zamawiającego kierownika robót w specjalności gazowej , który będzie zobowiązany do podporzadkowania działań związanych z montażem zbiorników oraz instalacji przyłączeniowej na terenie budowy kierownikowi budowy dla robót termomodernizacyjnych mgr Maciejowi Walkoszowi i) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zakopanem dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia dostawy. j) przeprowadzenie szkolenia pracowników zamawiającego z zasad BHP oraz obsługi eksploatacyjnej zbiorników i instalacji gazowej, k) przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów UDT, przeglądów okresowych, konserwacji wraz z pokryciem ich kosztów w okresie trwania umowy, l) prowadzenie serwisu instalacji przez okres umowy, Zakres robót objętych Umową obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń. Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich kosztów związanych z dostawą i zużyciem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy dzierżawy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego rozpoczęcie dostawy nie jest możliwe z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej niepowodujących zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy , w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Uwaga: 1) Wykonawca wykonując roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót na terenie częściowo podlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem użytkowników terenu i takie zorganizowanie robót, oraz ustalenie harmonogramu ich prowadzenia z zarządca obiektów oświatowych, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie części obiektu niepodlegającej wyłączeniu. Wykonawca powinien uwzględnić podczas realizacji zamówienia fakt prowadzenia robót termomodernizacyjnych i konieczność zsynchronizowania swoich prac z robotami termomodernizacyjnymi prowadzonymi na obiekcie przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „GUT-WIERCHOWY” sp. z o.o., 34-520 Poronin, ul. Kościuszki 36 b. 2) Wykonawca jest bezwzględnie zobowiązany do zapewnienia możliwości ogrzewania budynków w sezonie grzewczym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualną koncesją na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, tj. obrót paliwami ciekłymi, udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 220 z późn. zm)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną