Jednostka Wojskowa 2420 ogłasza przetarg
- Adres: 00-904 Warszawa, ul. 29 Listopada 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6891532 , fax. 022 6891404
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2420
ul. 29 Listopada 1 1
00-904 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6891532, fax. 022 6891404
REGON: 01028052300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wpsam.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa - Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy fabrycznie nowych technicznych środków materiałowych z datą produkcji 2008-2009r. - Spr. 10/2009/SAM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywne dostawy fabrycznie nowych technicznych środków materiałowych z datą produkcji 2008-2009r. szczegółowo opisanych w siwz. Wielkość zamówienia do 133 000 euro. Zamówienie podzielono na osiem zadań: Zadanie 1 - Fabrycznie nowe wyroby ze stali opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 2 - Fabrycznie nowe wyroby z ołowiu opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Fabrycznie nowe, różne materiały techniczne, lakiernicze (farby , lakiery itp.) opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 4 - Fabrycznie nowe różne kleje, smary, produkty chemiczne wysokowartościowe opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 5 - Fabrycznie nowe wyroby z żelaza lub stali zabezpieczone przed korozją tzw. w ocynku (śruby, nakrętki, podkładki wkręty itp.) opisane w załączniku nr 1 do SIWZ Zadanie nr 6 - Fabrycznie nowe przyrządy pomiarowe opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 7 - Fabrycznie nowe materiały techniczne( klucze, narzędzia, itp.) opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 8 - Fabrycznie nowe wyroby z gumy wulkanizowanej opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń, dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawa zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do siwz; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że zaproponowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego: 1. karty charakterystyki TŚM wymienionych w zadaniu nr 3 od poz. 4 do poz 49 i zadaniu nr 4 do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wpsam.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną