Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48585727331 , fax. +48585727331
- Data zamieszczenia: 2018-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Powstania Styczniowego 1
81-519 Gdynia, woj. pomorskie
tel. +48585727331, fax. +48585727331
REGON: 190141612 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY ELEKTROD ORAZ PAPIERÓW REJESTRUJĄCYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy elektrod oraz papierów rejestrujących dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. do dnia 27.07.2019 (zadanie 1) oraz przez okres 24 miesięcy (zadanie 2), w rodzaju i ilościach szczegółowo opisanych w SIWZ. Zamówienie jest podzielone na następujące zadania: Zadanie 1 – Sukcesywne dostawy elektrod oraz papierów rejestrujących w łącznej ilości 2 080 opakowań oraz 128 sztuk dla Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy, ul dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo Zadanie 2 – Sukcesywne dostawy papierów rejestrujących w łącznej ilości 350 rolek oraz 300 sztuk dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk CPV: 22993000–7 Papier fotoczuły, termiczny lub termograficzny i tektura 31711140–6 Elektrody - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22993000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ: 1.1. Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 1.2. Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 1.3. Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: 2.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną