Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 230-79-00 , fax. (055) 234-79-01
- Data zamieszczenia: 2012-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o.
ul. Browarna 90 90
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 230-79-00, fax. (055) 234-79-01
REGON: 17037206600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkm.elblag.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy druków oraz sprzedaż gotowych druków akcydensowych dla potrzeb Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie druków według wzoru określonego przez Zamawiającego oraz dostarczanie gotowych druków akcydensowych zgodnie, z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 2. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego - Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółki z ograniczona odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90. 3. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje następujące rodzaje i ilości druków: a)druk pokwitowania dowodu wpłaty-KP numerowany z nadrukiem wg wzoru Zamawiającego, oryginał (kolor biały) + 3 kopie (kolor żółty, zielony, niebieski), papier samokopiujący, w bloczku 25 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 4 odcinki 1 oryginał + 3 kopie) format A 6, ilość - 290 bloczków, (wzór druku do wglądu), b) druk ZAWIADOMIENIA o nałożeniu opłaty dodatkowej, numerowany z nadrukiem wg wzoru Zamawiającego, papier samokopiujący, nadruk w kolorze niebieskim w bloczku 50 szt. zawiadomień (1 zawiadomienie -2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia) wymiar 10,5 cm x 15 cm, ilość - 900 bloczków. (wzór druku do wglądu), c) papier samoprzylepny biały , matowy, bez nadruku, formatu A4, w ilości - 1000 szt. d) druk - pokwitowania dowodu wpłaty-KP , wielopozycyjny, nadruk w kolorze czerwonym, papier samokopiujący, w bloczku 50 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia), format A6, ilość - 20 bloczków, e) druk - polecenie księgowania - PK nadruk w kolorze czarnym, w bloczku 100 kartek, format A5, ilość - 5 bloczków, f) druk - pokwitowanie dowodu wypłaty - KW wielopozycyjny, nadruk w kolorze niebieskim, papier samokopiujący w bloczku 50 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia), format A 6 , ilość - 14 bloczków, g) druk - wydanie materiałów zewn.- WZ, wielopozycyjny, nadruk w kolorze niebieskim, papier samokopiujący, w bloczku 50 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia),wymiar 10cm x 21cm, ilość - 4 bloczki, h) druk -Nota wielopozycyjny, nadruk czarny, papier samokopiujący, w bloczku 50 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia) format A5, ilość - 2 bloczki, i) bankowy dowód wpłaty - papier samokopiujący, oryginał - kopie, nadruk czarny format A6, ilość - 20 bloczków, j) książka druku ścisłego zarachowania, kartki numerowane nadruk czarny, jeden egz. 48 stron format A4, ilość - 7 sztuk, k) karta drogowa sam. osobowego, format A5, numerowana, w bloczku 100 kartek, nadruk czarny, ilość - 5 bloczków. 4. Zamawiający wymaga 5 lat gwarancji na zdolność kopiowania papieru samokopiującego oraz 25 lat gwarancji na trwałość kopii . 5.Zamawiający wymaga dostaw wg ilości uzależnionych od potrzeb Zamawiającego: a) w terminie 14 dni od daty złożenia zapotrzebowania dla druków wskazanych w Załącznik nr 3 do oferty b) w terminie 7 dni od daty złożenia zapotrzebowania dla druków wykazanych w Załącznik nr 4 do oferty. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Dostawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkm.elblag.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy w 2016 roku artykułów biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych ( CPV 30190000-7 sprzęt i artykuły biurowe) na potrzeby funkcjonowania Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOG W GIŻYCKU.
Dodano: 2016-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych do siedziby Rejonu w Ełku przy ulicy Kolonia 1.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-10-27